Afgelopen weekend was ik m'n gebakkie een beetje aan het wassen, exterieur niet echt serieus, maar binnen in de auto valt altijd wel wat eer te behalen, dus: stofzuiger erdoor, stof van de kunststoffen oppervlakken af en nabehandelen met Mgs NXT Tech Protect (zo heet t geloof ik). Vervolgens kwam m'n buurman naar buiten met één of ander onbekend siliconenprutje, waarmee hij beweerde m'n kunststof delen buitenop de auto wel weer effe zwart zou maken. Hij deed een heel klein stukje op de voorbumper (bovenzijde is ongespoten), maar dat maakte dus nul indruk. Ik heel wijs: daar zijn veel betere spullen voor buurman. Ik pak dus zonder nadenken die interieurfinish en een zacht doekje. Aan 1 kant een spatbordverbreder en een deurlijst behandeld... Resultaat: 8-()) deed de buurman! 
Wat nou het grappigste is, na een paar dagen (en een hele hoop regen) is uiteraard de vochtige glans verdwenen, maar het plastic is nog steeds donker, geen verwering meer te zien!!!! :weetniet
Heb ik nou bij toeval ontdekt dat dit spul ook voor "buitenplastic" goed geschikt is, of kan ik verwachten dat over een paar weekjes de boel gewoon weer "wit" is?
Geplaatst onder "interieur", maar had net zo goed onder "producttest" gekund geloof ik...
Ik twijfelde nog over het aanschaffen van Black Wow of zo, maar ik geloof dat ik nu eerst dit maar es aankijk als het lang genoeg blijft zitten!
Groeten
Frank
Wat nou het grappigste is, na een paar dagen (en een hele hoop regen) is uiteraard de vochtige glans verdwenen, maar het plastic is nog steeds donker, geen verwering meer te zien!!!! :weetniet
Heb ik nou bij toeval ontdekt dat dit spul ook voor "buitenplastic" goed geschikt is, of kan ik verwachten dat over een paar weekjes de boel gewoon weer "wit" is?
Geplaatst onder "interieur", maar had net zo goed onder "producttest" gekund geloof ik...
Ik twijfelde nog over het aanschaffen van Black Wow of zo, maar ik geloof dat ik nu eerst dit maar es aankijk als het lang genoeg blijft zitten!
Groeten
Frank