Hallo,
Veel mensen gaan in de winter naar de wasstraat, maar wij detailers doen daar niet aan! (toch?)
Vandaag heb ik onze uiterst ranzige BMW gewassen. Er zat een dikke laag zout op en veel zwarte troep. Toch is hij mooi opgeknapt!
Zo zag hij er uit voor het wassen:
Ik ben begonnen met het vullen van de emmers met lekker warm water.
Daarna begon ik met de wielen en banden.
Ingespoten met WB:
Inwerken met een kwast:
Afspuiten:
Band ontvetten met Dasty:
Resultaat:
Daarna de auto gewassen met Autoglym Bodywork Shampoo Conditioner. Hier heb ik geen foto van, wel van de twee emmers
Beading was na twee maanden nog dik in orde (twee lagen Autoglym HD Wax en een laag Poorboy's NPW):
En dat gold ook voor de sheeting:
Resultaat van sheeting:
Daarna de auto gedroogd met MF's, en vervolgens nog even de trims met Meg's ASD en de banden met Meg's Endurance Tyre Gel. Na-foto's:
Groeten Matthijs
Veel mensen gaan in de winter naar de wasstraat, maar wij detailers doen daar niet aan! (toch?)
Vandaag heb ik onze uiterst ranzige BMW gewassen. Er zat een dikke laag zout op en veel zwarte troep. Toch is hij mooi opgeknapt!
Zo zag hij er uit voor het wassen:
Ik ben begonnen met het vullen van de emmers met lekker warm water.
Daarna begon ik met de wielen en banden.
Ingespoten met WB:
Inwerken met een kwast:
Afspuiten:
Band ontvetten met Dasty:
Resultaat:
Daarna de auto gewassen met Autoglym Bodywork Shampoo Conditioner. Hier heb ik geen foto van, wel van de twee emmers
Beading was na twee maanden nog dik in orde (twee lagen Autoglym HD Wax en een laag Poorboy's NPW):
En dat gold ook voor de sheeting:
Resultaat van sheeting:
Daarna de auto gedroogd met MF's, en vervolgens nog even de trims met Meg's ASD en de banden met Meg's Endurance Tyre Gel. Na-foto's:
Groeten Matthijs