• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Onze hele smerige BMW gewassen!

Matthijs

Detailing addict
29 jul 2008
262
65
Hallo,

Veel mensen gaan in de winter naar de wasstraat, maar wij detailers doen daar niet aan! (toch?)
Vandaag heb ik onze uiterst ranzige BMW gewassen. Er zat een dikke laag zout op en veel zwarte troep. Toch is hij mooi opgeknapt!
Zo zag hij er uit voor het wassen:
IMG_2239.webp

IMG_2240.webp

Ik ben begonnen met het vullen van de emmers met lekker warm water.
Daarna begon ik met de wielen en banden.
Ingespoten met WB:
IMG_2241.webp

Inwerken met een kwast:
IMG_2242.webp

Afspuiten:
IMG_2244.webp

Band ontvetten met Dasty:
IMG_2248.webp

Resultaat:
IMG_2249.webp

Daarna de auto gewassen met Autoglym Bodywork Shampoo Conditioner. Hier heb ik geen foto van, wel van de twee emmers :o
IMG_2250.webp

Beading was na twee maanden nog dik in orde (twee lagen Autoglym HD Wax en een laag Poorboy's NPW):
IMG_2251.webp

IMG_2253.webp

En dat gold ook voor de sheeting:
IMG_2256.webp

IMG_2257.webp

Resultaat van sheeting:
IMG_2258.webp

Daarna de auto gedroogd met MF's, en vervolgens nog even de trims met Meg's ASD en de banden met Meg's Endurance Tyre Gel. Na-foto's:
IMG_2264.webp

IMG_2266.webp

IMG_2267.webp

IMG_2268.webp

IMG_2270.webp

IMG_2271.webp

Groeten Matthijs

Die is zeker een stuk opgeknapt Matthijs! Je behandelt de auto toch vaker?? Gebruik je geen wax voor de velgen? Dan krijg je ze de komende keer ook erg makkelijk schoon en heb je geen WB nodig. Als je WB gebruikt op je velgen met wax leeft je waxlaag niet lang! :lol