• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook ik ga er aan geloven...

@Kees-sw - Jup, maar dat had ik al meegerekend. :P Ik was fervent grootverbruiker van S&W en heb al enkele gallons versleten. Nu gebruik ik de S&W als detailer voor verschillende doeleinden en bij het polijsten. Alleen al het feit dat ik er niet meer mee klei scheelt al een hoop. ;)

Welkom Mike en wat heb je een mooi gevulde winkelwagen. Complimenten.
Ik mis eigenlijk zo op het eerste gezicht ook iets om je werk straks te beschermen? Dus wanneer je alles hebt gewassen, gekleid en gepolijst. Waarmee wil je dan je mooie auto beschermen? (Of heb je dat al in huis?).

Doeken zou ik later vandaag even moeten bekijken. Ga ik wel doen.

Dankjewel! Ik heh nog een zo goed als nieuwe Angelwax - Corona staan waar ik de laatste keer zeer tevreden over was. Dus dat houd ik even zo. Verder heb ik een emmer met grit guard(2e komt er aan.), meerdere mf washmits, shampoos, foams, een XL handdoek (weet het merk even niet meer.). Alles is voornamelijk van Chemical guys. Bij mij om de hoek zat de autowasshop.nl en die verkocht een hoop angelwax en Chemical guys vandaar.

• Leuk
Reacties: Aficior
Een APC is een All Purpose Cleaner. De naam zegt het al natuurlijk, het is een allesreiniger. Bij een wasbeurt kan je dan bijv. de naden en kieren nalopen met APC en een kwast, rubbers en trim schoonmaken, interieur en exterieur, etc. Een APC reinigt beter als bijv. met je was-sopje de boel schoonmaken. :P

• Leuk
Reacties: Aficior
Een APC is een All Purpose Cleaner. De naam zegt het al natuurlijk, het is een allesreiniger. Bij een wasbeurt kan je dan bijv. de naden en kieren nalopen met APC en een kwast, rubbers en trim schoonmaken, interieur en exterieur, etc. Een APC reinigt beter als bijv. met je was-sopje de boel schoonmaken. :p

Ah duidelijk! Zie er nu nog niet echt noodzaak in, misschien later wel.