• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook maar even voorstellen dan...

Floppie

Detailing rookie
28 apr 2025
2
15
Hoi,

Ik ben nooit zo van het voorstellen op social media maar toch het stapje maar gemaakt dan.... Ofzo heheo_O. Ik ben Nick, inmiddels 34 jaar oud en woonachtig in regio Waterland (Dichtbij Amsterdam). Ik ben eigenlijk al ruim 10 (Misschien wel 15) jaar bekend bij Carclean en bestel hier ook altijd mijn producten.

Ehmm ik heb eigenlijk al heel veel auto's gehad en gereden. Ben een echte auto/motor/boten liefhebber en onderhoud mijn spulletjes ook met liefde. Zowel in de wereld van detailing maar ook in de technische wereld waar ik ook in werk. Heb 9 jaar als autotechnicus gewerkt in de autobranche en inmiddels zit ik alweer 7 of 8 jaar in het OV als bedrijfswagentechnicus (Mooi woord voor montuuuurr).

Inmiddels rij ik als daily driver mijn VW golfje R32 uit 2007 die nu sinds een maandje geschorst staat op de oprit en rij ik nu deze zomer in m'n M6 e63 als fun semi weekend/mooi weer auto.

Ik detail eigenlijk nog steeds een beetje op amateur/gevorderd niveau en werk nog steeds lekker met een DA polijstmachine met verschillende waxjes. Misschien binnekort maar eens een coating proberen....

MVG,
Nick:cool:

Welkom en veel leesplezier, wel een hele mooie beemer een M6 is het een Gran Coupe of een Cabrio.