• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ook maar even voorstellen :)

Welkom, Gijs.
Inderdaad een mooie kleur.
Eén vraagje. Wie heeft die foto gemaakt toen je 100 km/h reed? :scream:

Met vriendelijke groeten, Alex

Bedankt Alex! Hoop hier nog veel te kunnen leren. Hahaha eeeuuuuuh iemand die er naast zat? Volgens mij stond de auto op cruisecontrole, dus even snel foto'tje en klaar

Welkom mooie polo heb zelf ook 2016 polo r-line in de kleur pure white lekkere auto's zijn het veel poets plezier

• Leuk
Reacties: GijsB
welkom!
mooie R line heb je daar.
Breek je spaarpotje maar open binnenkort voro je nieuwe verslaving!
:-D
Bedankt Peter, hahah die spaarpot is al open gebroken door het kopen van deze auto, maar ik kan ook al dol gelukkig worden van alle mooie producten die Carclean te bieden heeft! :) de lijst staat al klaar voor de summersale

• Leuk
Reacties: PeterS
Welkom mooie polo heb zelf ook 2016 polo r-line in de kleur pure white lekkere auto's zijn het veel poets plezier

Bedankt Nicky, het zijn heerlijke auto's om in te rijden en een R-pakket maakt de auto net wat meer af. Misschien nog een keer chippen, maar dan vervalt wss de (4)garantie van de auto. Moet ik nog even uitzoeken

Welkom Gijs, en inderdaad een apart kleur die je hebt gekozen. Die staat er weer piekfijn bij, en die leuke hobby wordt een verslaving geloof mij/ons. Ongeneeslijk trouwens, dus bezint voor ge begint :)

Bedankt Kadjar, Ik ben vorige week met de auto voor het eerst bezig geweest met de spullen van carclean. Echt een heerlijke bezigheid en dan het mooie resultaat. Ik ga dit weekend de auto van m'n ouders eens even grondig aanpakken, die waren namelijk razend enthousiast toen ze mijn auto zagen Zal de foto's dan ook wel even posten.