• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook maar even voorstellen

Jarno_h

Detailing rookie
7 mei 2018
3
5
56
Hengelo
Bekijk bijlage 107082 Hallo,

Ik ben Jarno, 50 jaar uit de omgeving van Hengelo (O).
Vorige week heb ik na decennia lang VW te hebben gereden mijn Mazda CX 5 in ontvangst mogen nemen in de kleur Deep Chrystal Blue.

Ik poets sinds jaren volgens het 5 stappen principe van Meguiars, met de bijbehorende producten. Maar ik heb me nooit echt verdiept in wat anders en de ontwikkelingen gaan natuurlijk door. Dus nieuwe auto, nieuwe start om het zo maar eens te zeggen. Komende dagen vrij dus mooi moment om de auto onderhanden te nemen.

Ik ben met name benieuwd welke wax ik het beste kan gebruiken voor de kleur van mijn Mazda.
Tot nu altijd Meguiars NXT Generation Tech Wax 2.0 gebruikt. Dus tips van harte welkom.

Maar eerst maar eens lekker verder lezen en kijken op dit forum.
 
Laatst bewerkt:
Welkom op het forum, Jarno! :D

2rd party hosting van Photobucket is niet meer mogelijk, tenzij je er voor gaat betalen. We zien de foto dus ook niet. ;)

Inderdaad eerst lekker rondsnuffelen en verdiepen in de stof, dat zal een hoop voor je verduidelijken. Je zal de Meguiars dan hoogstwaarschijnlijk ook de deur wijzen. :D
 
Jep. Had het inmiddels in de gaten met PB. Maar volgens mij de foto ook als bijlage toegevoegd. Dan is ie toch wel te zien?
 
Hallo Jarno, Wekom!
Heb dezelfde kleur lak op mijn mazda.
Dodo juice blue velvet pro doet het super op die kleur!
 
Hey Jarno,
welkom bij de club en ik weet zeker dat je de Meg producten snel achter je laat liggen:)
maar pas op één maal begonnen is er geen eind in zicht:p