• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ook voorstellen.... :)

astrakoen

Detailing rookie
5 jan 2014
119
0
25
hallo allemaal,
ik ben koen 14 jaar,
ben gek van auto's en sinds half jaar terug begonnen met het poetsen van mn ouders auto.
nouja poetsen in de wax zetten.
toen hebben we wat spullen aangeschaft waaronder een washmitt microvezel droogdoek. en grit guard en smartwax.
inmiddels 3x in de was gezet, resultaat is best mooie glans druppels lagen er de laatste keer mooi op.
maar de achterklep voelde de laatste keer erg ruw en aan de zeikant van de auto ook. voorkant valt mee is opnieuw gespoten. maar op het dak zit bomen zooi.
vandaag op carclean heeft me vader autoglym glass polish en mothers 5 stappenplan aangeschaf (bij setjes en kits) was leuk afgesprijs.
ook 4 pads er bijgekocht.

morgen wat poetsdoeken halen en als de pekel weg is poetsen
 
Welkom Koen, je bent al goed bezig. Misschien nog eens een beetje clay aanschaffen om de "bomenzooi"van de auto af te krijgen?
 
zodra het 5 stappenplan is gedaan komen er natuurlijk foto's.
hierbij wat foto's toen ik het voor het eerst een auto in de wax had gezet.
de laatste keer vond ik beter gelukt maar zit nu weer onder pekel en vogelschijt.[:diablo]
het zijn niet de beste foto's maar voor een indruk, na het 5 stappenplan is met een spiegelreflex doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bedankt, ondanks dat ik nog een hele grote amateur ben op dit gebied.
het gaat wel beter en beter, binnenkort een peugeot 504 poetsen :)
 
Welkom Koen,

en veel detail plezier, maar dat zal wel lukken.