denniST zei:Wat mij wel opvalt is dat ik met de applicator met een grijze handvat en box eigenlijk nog nooit problemen heb gezien, maar de nieuwe met een zwart handvat en box wel problemen geven.
AMG zei:hoi , ikzelf gebruik zo een smal ( 5 cm ) schuimrolletje om mee te schilderen en zo een bakje
werkt heel makkelijk en kost ook bijna niets .^
eerst gebruikte ik endurance gel van megs maar dat is wat aan de vettige kant , vandaar dat ik ben overgeschakeld
naar autoglym ( bumper care ) niet vettig en ook mooi zwart
grtz johan
Dominic zei:Autoglym bumper care ik leesde onlangs dat de banden snel bruin uitslaan klopt dit bij jou ? ik ga het ook eens proberen heb beiden (meg en autoglym) staan
Ik ben ook opzoek naar een banden pad vervanger momenteel heb ik deze van Meguiar maar is versleten is ongeveer 1 jaar oud .
Heb in mijn winkelmandje opnieuwd deze van Meguiar genomen ik zie wel nog of ik het wijzig of niet ...
McShine zei:Ik vind het wel vreemd want ik heb mijn Meg bandenapplicator al jaren, die ziet er nog altijd goed uit. Heb onlangs er een nieuwere cadeau gekregen van Carclean.^ En de oude aan mijn schoonbroer gegeven, die er nog altijd heel blij mee is.