• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opbergtas of 'gereedschaps'koffer/kist?

Angelique

Detailing chief
25 sep 2008
714
75
Nu mijn verzameling wat groter wordt, vraag ik me af of ik de spullen in de 'gereedschapskoffer/kist' moet laten zitten of dat ik netter en overzichtelijker kwijt kan in een opbergtas.
Zo'n koffer vind ik zelf behoorlijk lomp en neemt veel ruimte in. Maar je kan er wel veel in kwijt.
Wat zijn jullie ideeën hierover?
 
Ik heb gewoon zo'n bak met een deksel van de ikea waar ik alles in heb zitten, en dan nog een kleine bak waar mijn pads en doeken in zitten. Nou is mijn verzameling niet zo groot, dus dat past nog makkelijk...:)

Ik vind het wel makkelijk om alles gewoon in de kofferbak in een bak hebben zitten als ik bezig ben...alles bij de hand, en makkelijk weer opgeruimd....Die bak kan ik ook makkelijk in de kelder zetten als ik klaar ben...:)
 
Ik heb doorzichtige bakken bij de leen bakker vandaan, er zit een deksel bij met 2 grote vakken daar kan je mooi je losse rommel zoals kwasten, tape en borsteltjes in kwijt
 
Damn mijn collectie past toch echt niet meer in de kofferbak :D.....
Maarja heb er een stelling voor in huis :! lekker overzichtelijk :)
 
ik heb een grote doorzichtige opberg box voor alle doeken en pads.
alle andere producten komen in de garage in mn rek te staan
 
Ik doe alles in de bekende grote Festool Systainers. Voor elke groep produkten een kist:

- doeken
- detailer spray bottle's
- machine + pads
- kleine flessen zoals wax, cleaners enz.
- accessoires

Voordelen:
- stapelbaar dus neemt weing ruimte in beslag.
- verrijdbaar (met wielen)
- overzichtelijk

Nadelen:
- vrij kostbaar in aanschaf, van 50 tot 70 euro per stuk
- te vol = zwaar!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb gewoon transparante plastieken dozen. 6 euro per doos en ze zien er nog goed uit ook, zeker met al die kleurige pads en doeken erin :)
 
Op marktplaats en speurders staat iemand die adverteert met dat systainer systeem voor in verhouding lage prijzen. Wel een heel practisch systeem :p
 
in zulke bakken doe ik het, werkt ideaal
de producten zelf (als je geen grootverpakking koopt) heb ik merendeels in 1 detailerstas zitten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zag trouwens net het krantje van de blokker
3 plastic opbergbakken die je in een karretje kan zetten met 4 wieltjes
 
Ik heb ook wat van die doorzichtige plastic bakken staan, waarvan de grotere op wieltjes. Voldoet op zich prima, al ben ik de eerste om toe te geven dat het Festool Systainer systeem mooier is.

Als je veel op pad gaat zullen tassen weer handiger zijn... (tenzij je een bestelwagen tot je beschikking hebt) :grinning: