• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opel Agila

Sharif78;347687 zei:
Mooi, maar een iets uitgebreidere fotoshoot met tekst zou fijn zijn....

Ja ik weet het, maar heb effe het reglement gelezen i.v.m foto's: niet te veel, nie te groot,... en tekst ja was wat lui, sorry daarvoor.
 
Amai, das al un oud plakske...:-b


In het Nederlands: Potverdriedubbeltjes, dat is een persoonsgebonden kentekenplaat uit een hele oude reeks.:-b
 
Wittereus;348154 zei:
Beetje jammer dat je je niet 5minuten neemt om een duidelijke uitleg uit te typen.:roll

Ja mijn excuses, vrijdag krijg ik een A6 ter beschikking van iemand van het werk. Daarvan maak ik mijn werk :) Dit opel agila'tje is van mijn vriendin haar grootouders. Wouden hem gewoon gepolisht hebben, voor de rest niets speciaal.
 
McShine;348156 zei:
Amai, das al un oud plakske...:-b


In het Nederlands: Potverdriedubbeltjes, dat is een persoonsgebonden kentekenplaat uit een hele oude reeks.:-b

zijn dan ook oude mensen he :p
 
hondasport;348251 zei:
Mooi resultaat! Heb je de lampen ook gepolierd?

Bedankt en ja inderdaad, van mijn eigen auto doe ik dat ook. Het water parelt dan ook daarvan mooi af, altijd perfect zichtbaar :)