• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen Gabriël

Blondegod

Detailing trainee
14 jun 2024
7
25
Al jarenlang kom ik uiteindelijk op dit forum terecht als ik tips / tricks wil hebben wat betreft detailen.
Niet dat ik er vaak mee bezig ben maar ik vind het wel erg leuk om te doen en ik vind het ook erg interessant.

Dus laatst maar even een account aangemaakt op dit forum, voorstellen is dan natuurlijk ook wel zo netjes!
Mijn naam is Gabriël , 50 jaar en woonachtig in het Friese Rottevalle.
Auto's hebben mij van jongs af aan altijd wel weten te boeien, zowel het sleutelen als het detailen/poetsen.
Ik ben niet erg merkentrouw dus "alles" kan hier wel voor de deur staan. De mooiste auto's die ik heb gehad:
Audi S4, Volvo V70 T5, Skoda Octavia Vrs ........ allen trouwens station, in mijn ogen de mooiste uitvoering van een auto.
Nu ben ik in het bezit van een 508 SW uit 2017, een 1.6 Bluehdi. Niet spannend, maar wel een mooie uitvoering.

Op fora ben ik wel te vinden op het V70 en Skoda forum, leuk om daar eea wat te volgen! Natuurlijk sinds de aanschaf
van de 508 ook lid geworden van het Peugeot forum, maar mijn voorkeur gaat wel uit naar het V70 en Skoda forum.

Maar goed, helaas vaak veel dingen te doen dus het auto poetsen (laat ik het zo maar noemen) blijft dan weinig tijd voor over.
Vaak is het bij mij ook zo dat wanneer ik de auto heerlijk heb gepoetst en deze weer mooi staat te blinken er weer een of andere
K*t vogel zo nodig zijn behoefte moet doen. Het lijkt alsof die vogels bepaalde periodes hebben wanneer ze dat doen.
Toevallig valt dat altijd net samen wanneer ik mijn auto heb gedaan ;)
De 508 is elke dag ook wel op pad, dus ook zomaar weer vies :-(
Mijn vrouw en zoon (9) helpen ook niet echt mee, die hebben dan ook niks met auto's en al helemaal niet met auto's poetsen.
Ben ik bv net een uurtje bezig, krijg ik al de vraag hoelang het nog duurt.

Ik zal zo even proberen om een foto met mijn poetsspullen te posten, aangeschaft via MP of via de Carclean webshop.
Wat dat betreft begrijp ik vrouwen wel, als die in kledingwinkels komen moeten ze altijd van alles aanschaffen terwijl ze
thuis al genoeg hebben hangen. Dat is althans mijn ervaring.
Die neiging heb ik ook bij de Carclean webshop ...... ik wil altijd van alles kopen, maar of ik het ook echt nodig heb .....
 
20240617_141425.jpg
 

Bijlagen

  • 20240617_141458.jpg
    20240617_141458.jpg
    399,1 KB · Weergaven: 77
  • 20240617_141519.jpg
    20240617_141519.jpg
    238,9 KB · Weergaven: 77
  • 20240617_143145.jpg
    20240617_143145.jpg
    430,1 KB · Weergaven: 74
Dank Allen!

Tja, leuke kar he.
Toevallig werd hier in de buurt op MP deze gereedschapskar aangeboden voor niet al te veel en het idee
om zo'n poetskar te hebben speelde al langer/eerder. Kar opgehaald en ingericht en nu staat ie hier te blinken ;)