Afgelopen week de astra van een kameraad onderhanden genomen
zo stond hij er bij bij aan komst
Daarna de velgen in de iron x gezet en in gewerkt met een verfkwast, vervolgens de volledige wagen in gefoamd met een mengeling van dodo juice born to be mild en de autobride super snowfoam.
Vervolgens alle raam rubbers na gelopen met een andere verfkwast, daarna gewassen met meguiars wash&wax (sample) en ge clayt en gedroogd zodat we de lak defecten konden vast stellen, swirls waren rijkelijk aanwezig en enkele dieper krassen.
Na een test spotje er achter gekomen dat deze een harde lak had, er waren dus 3 stappen nodig en voor de diepere krassen heb ik er even de 4 de stap bij gehaalt (deze enkel plaatselijk toe gepast), na het polijsten de wagen volledig na gegaan met eraser om alle polijst residu en oliën te verwijderen. Daarna de cherry wet wax van CG aan gebracht.
Dit is het eind resultaat.
jammer genoeg niet de tijd gehad om de rubbers en trims in de dressing te kunnen zetten maar ben wel content van het behaalde resultaat op 6u tijd
zo stond hij er bij bij aan komst
Daarna de velgen in de iron x gezet en in gewerkt met een verfkwast, vervolgens de volledige wagen in gefoamd met een mengeling van dodo juice born to be mild en de autobride super snowfoam.
Vervolgens alle raam rubbers na gelopen met een andere verfkwast, daarna gewassen met meguiars wash&wax (sample) en ge clayt en gedroogd zodat we de lak defecten konden vast stellen, swirls waren rijkelijk aanwezig en enkele dieper krassen.
Na een test spotje er achter gekomen dat deze een harde lak had, er waren dus 3 stappen nodig en voor de diepere krassen heb ik er even de 4 de stap bij gehaalt (deze enkel plaatselijk toe gepast), na het polijsten de wagen volledig na gegaan met eraser om alle polijst residu en oliën te verwijderen. Daarna de cherry wet wax van CG aan gebracht.
Dit is het eind resultaat.
jammer genoeg niet de tijd gehad om de rubbers en trims in de dressing te kunnen zetten maar ben wel content van het behaalde resultaat op 6u tijd