• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opel Insignia

Polleke

Detailing trainee
6 mei 2010
21
47
Na drie dagen poetsen heb ik mijn Insignia weer kras- en swirlvrij gekregen.
Met 41.000 km ziet ie er nog goed uit al zeg ik het zelf...$$)
Met DAP 500 op witte pad met mezzo.
Daarna met vloeibare Collinite 845 verzegeld.
Vervolgens velgen eraf gehaald en met S100 polish gereinigd.(geen microvezeldoek maar een katoenen oude keukenhanddoek gebruikt. microvezel geeft doffe plekken op onbehandeld aluminium)

DSC03605.webp

DSC03590.webp

DSC03584.webp

DSC03576.webp

DSC03607.webp

DSC03606.webp

corsawim zei:
Goed gedaan Pol:-)^
mooie glans:cool

zijn de vlekjes nu volledig uit je velgen verdwenen?

Ik heb in de velgen nog heel kleine bruine vlekjes.
Kan die er wel uitpoetsen maar dan krijg ik naar mijn gevoel doffe plekjes.
Daarom dat ik iets zoek om machinaal op te poetsen maar kan het op deze site niet vinden. (in katoen of satijn)
De witte kalkvlekken zijn wel weg.

Je ziet het hé Pol, je moet geen schrik hebben om aan de gang te gaan met een dap en goeie produkten....het resultaat is dikwijls verbluffend :-"

Wat een mooie wielen man...puc polish heeft er een huzarenstukje van gemaakt,alleenjammer van die naafkappies.Ik zou ze persoonlijk vervangen voor irmschers

zuidwest10 zei:
Wat een mooie wielen man...puc polish heeft er een huzarenstukje van gemaakt,alleenjammer van die naafkappies.Ik zou ze persoonlijk vervangen voor irmschers

Tja,ieder zijn smaak natuurlijk (en maar goed ook anders reden we allemaal met dezelfde rond) maar mij stoort het niet.
Het embleem is chroom plastiek dus is het net een verlengstuk van de velgen...$$)

hey Polle!
die ziet er beter uit dan de meeste nieuwe opels die je nu ziet rondrijden................,sorry,ik begin opnieuw:die ziet er beter uit dan ALLE nieuwe opels die je nu ziet rondrijden:lol
3 dagen werk en dat dan nog met de dap erbij,heb je toevallig geen fotokes van VOOR de detailbeurt?:-b
Mooie velgen ook , er valt alleen maar positieve commentaar gegeven te worden(ik zou ni anders durven!!)
Knap gedaan dus , hoe voelde het om na die 3 dagenachter het stuur te kruipen??
groeten Danny

grandscenicman zei:
hey Polle!
die ziet er beter uit dan de meeste nieuwe opels die je nu ziet rondrijden................,sorry,ik begin opnieuw:die ziet er beter uit dan ALLE nieuwe opels die je nu ziet rondrijden:lol
3 dagen werk en dat dan nog met de dap erbij,heb je toevallig geen fotokes van VOOR de detailbeurt?:-b
Mooie velgen ook , er valt alleen maar positieve commentaar gegeven te worden(ik zou ni anders durven!!)
Knap gedaan dus , hoe voelde het om na die 3 dagenachter het stuur te kruipen??
groeten Danny

Bedankt voor dat commentaar zeg !
En dat geldt uiteraard voor alle mensen die gereageerd hebben op mijn hard labeur...
Ik heb niet direct foto's genomen er voor omdat hij er eerlijk gezegd nog piekfijn uitzag maar soms kriebelt het om hem er nog beter te laten uitzien. Heb er hier wel 2 van de motorkap tijdens de sessie...linkerkant is gebeurd. Wat voor mij vooral opvalt is dat de kleur dieper is en de glans feller. De gele gevelsteen ziet er aan de linkerkant meer geel uit dan aan de rechterkant en de "waas" die precies aan de rechterkant duidelijker is, is helemaal weg.
DSC03569.webp

Idem dito op deze foto waar het groene van de bladeren aan de linkerkant groener is.
DSC03571.webp

Jammer genoeg zie je er zelf niks van tijdens het rijden maar de blik van voorbijgangers zegt genoeg ,^^
Nog ééntje van de achterkant.
DSC03586.webp

He Polleke dat heb je mooi gedaan man , de glans zit er idd heel goed in . En die velgen ja die zijn gewoon weg knap vind ik . :-)^