• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opel Omega A EVO 500 enthousiast

Omega A EVO 500

Detailing rookie
3 apr 2023
3
15
Hallo allemaal!!

Ik ben Steven 40 jaar, vader van 4 kids en verzot op auto's. In het verleden heb ik via dit forum producten besteld om de lederen bekleding van een auto weer tiptop te krijgen dankzij de uitleg hier op het forum heeft me dit toen heel goed op weg geholpen, dank jullie daar hierbij alsnog voor!

Maar goed ik heb me inmiddels op een (O)mega uitdaging gestort en een Opel Omega A EVO 500 compleet in onderdelen aangekocht zonder dat ik weet waar ik precies aan zal beginnen!! Het interieur ziet er erg slecht uit en de stof lijkt volledig versmeerd dit zou paars van kleur moeten wezen met een zilveren print maar lijkt nu enkel (olie)zwart en de lederen delen (half lederen interieur) moeten ook opnieuw geverfd gaan worden.

Nu de hamvraag aan jullie:

Is er iemand die samen met mij deze uitdaging aan zou willen gaan en dit interieur in zijn volle glorie zou willen gaan herstellen en mij daar ook volledig in zou willen betrekken? Ik zoek iemand uit de directe buurt van Spijkenisse of Wijchen (ik pendel tussen deze twee woonplaatsen) je krijgt uiteraard gewoon een overeengekomen vergoeding om mij hierin te helpen, ik waardeer al jullie hulp trouwens zoals tips&tricks!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, als enthousiasten auto liefhebbers onder elkaar!

Gr, Steven
 
  • Leuk
Reactions: schaef
Dit zijn trouwens mijn huidige auto's + de net aangeschafte Omega
 

Bijlagen

  • 20210827_102331.jpg
    20210827_102331.jpg
    407,1 KB · Weergaven: 99
  • 20210225_164645.jpg
    20210225_164645.jpg
    435,4 KB · Weergaven: 99
  • R2vEsrgw.jpeg.jpg
    R2vEsrgw.jpeg.jpg
    164 KB · Weergaven: 89
  • 20230403_132331.jpg
    20230403_132331.jpg
    505,4 KB · Weergaven: 98
  • Leuk
Reactions: Stefan O
Cool en welkom, ik moest even zoeken wat nu een Omega A Evo 500 was. Ik dacht zo’n ‘Lotus Omega’, maar dat is toch weer wat anders. Succes met het project.
 
Welkom op het forum, en gaaf dat je deze klus aangaat.

Het is een hele gave wagen.

Toen ik nog als monteur bij Opel werkte kwam de Lotus Omega op de markt wat een ding en wat snel.
Destijds hadden we een demo en daar konden we toen een stukje in rijden, voor die tijd zat je binnen notime op 260km/u
De Evo 500 is nog ietsjes exclusiever.
 
Welkom, mooie collectie auto's zeg. En gaaf dat je een Evo heb weten te vinden! Aardig compleet nog? Gezien iemand al begonnen was aan de restauratie...

Succes straks met het opknappen, ik volg!

Greetz Emiel
 
Laatst bewerkt: