• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opel Vectra GTS 2.0 Turbo 2006

Wow, die is opgeknapt! Mooi werk!
Close-ups van de lak doen mij wel denken aan oude black magic pareleffect van VW, vond ik toen erg gave lak. Zwart met al die flakes erin. Huidige zwart vind ik helaas vaak zulke doodse tinten, het mooie flonkerende van black magic heeft VAG niet meer.

Waarom heb je logo op achterklep er af? (je schaamt je toch niet voor het merk? ;) je werkt er nota bene...)

1 woord voor.... Prachtig echt prachtig.

Zoals je kunt lezen in het draadje voorstellen heb ik ook een zwarte vectra gts en spiek ik bij jou hoe je e.e.a. hebt gedaan en wat je hebt gebruikt. Pfieuuuwww kan ik alleen maar van kwijlen zeg :-)

Vragen? meer dan genoeg vrees ik voor jou :-)

Eerste vraag die me bezig houd, je beschrijft dat je de tellerbak en het kleuren scherm in de Reload hebt gezet, voor je ze in de Reload zet...maak je ze dan schoon en waarmee? Even verderop in je draadje zie ik dat je je nummerplaat ook in de reload hebt en dan ligt de door jou genoemde fles Reload op een mooi blauw mf doekje.

Mijn vraag is: welk merk Reload is dat? Ik heb nl even bij Carclean.com gezocht en de Reloads die daar tevoorschijn kwamen (C.Pro C.Quartz) lijken niet op die jij hebt afgebeeld.

Nog een vraag die ik heb is deze: wat bedoel je met je trims? je schrijft dat je ze hebt schoongemaakt met apc, en daarna met trim restorder van pb hebt behandeld. Trims alle sierlijsten/mistlichtbehuizingen en alles wat geen plaatwerk is?

Er zullen nog vele vragen volgen vrees ik maar hoop dat je dit niet erg vindt. Jij hebt zo te zien al heel veel uitgevlooid en hebt al een hoop kennis waar ik heel graag dankbaar gebruik van maak. Merk dat je op een gegeven ogenblik door de bomen het bos niet meer ziet. Je kunt voor een godskapitaal aan spullen aanschaffen en als je niet oplet heb je een hoop producten die je eigenlijk voor meerdere zaken kunt gebruiken als je niet oplet :-)

Wederom alvast dank en een goed weekend.

Zoooo.... die is mooi geworden zeg.
Ben niet zo'n Opel fan, maar eerlijk waar, deze mag gezien worden hoor!

Mooie auto! Moeilijk te zien op een scherm maar ik zou even je remschijven nakijken. Zien er behoorlijk gegroefd uit wat je meters en blokken gaat kosten.

Mooie velgen ook trouwens!

martklanderman;313181 zei:
Ik vind het persoonlijk wel mooi staan bij de gts, een embleemloze achterklep. (en het is ideaal met poetsen)

Mooi opgeknapt !:-)^

Vind al die opgeplakte rommel ook in de weg zitten om lekker te kunnen poetsen .

Met welk produkt heb je die letters ( "vectra" ) zo goed weggekregen , dat je er zga niks meer van ziet ? (prof. polish ???)

Heb je het croomwerk ook nog met iets anders beschermd buiten de reload ?

Ik zie je allerlei auto's prachtig maken...gewoon nieuwsgierigheid, is het je beroep of een extreem uit de hand gelopen hobby?

Waar haal je de tijd vandaan ????? :-)

:-) Student...vandaar de vrije tijd.

zoals gezegd heb ik nog vele vragen waaronder de volgende. Jij hebt na het polijsten gekozen voor de volgende "lagen":

- Black Hole (glaze)
- Monello Ibrido (sealant)
- Reload... is toch ook een sealant en als dat zo is heb je dus gekozen voor twee sealants over elkaar? of is Reload een wax?

Had zelf bedacht om volgende combi te gaan doen maar twijfel nu weer

- Black Hole
- PB Exp pure sealant
- Collonite 915 om af te toppen

Misschien kun jij me uitleggen waarom je voor jouw combi hebt gekozen (je zult er vast een goede reden voor hebben) en wellicht kun je mij vertellen of mijn combi ook optimaal de kleur en vooral de metallic pikkels mooi laat uitkomen.

Reload is wel prettig in gebruik heb ik al gelezen maar dacht dat wax weer mooiere glans gaf? Reload wellicht wel weer als voordeel dat het voor mij als beginner veiliger en makkelijker te gebruiken is omdat het eigenlijk overal overheen kan zonder vlekken of vegen en technisch makkelijker te verwerken is voor beginners :-)

Enfin wederom een vraag voor jou dus.