Hi Folks,
Na het helemaal afschakelen op vakantie van Swirls, Daps, polijsten en dressings weer terug na het 2 dagen werken aan een Opel Vectra GTS in een mooie zwarte kleur.
Auto was pas in het bezig van de eigenaar en er was al een wax op aangebracht, alleen wist hij niet welke.
Het ging het voornamelijk om de swirls en of de glans beter kon dan nu.
Die uitdaging wilde ik wel aangaan
De auto bij aanvang:
1. De auto eerst goed afgespoten en weer lekker gewassen met de pure shampoo van nanolex en met de Meg's washmitt ( ondertussen vandaag de monello thick mitt besteld )
2. De velgen in het Non Ferro festijn festijn gezet en de bandjes zwart gemaakt:
3. De auto kleien, dit heb ik gedaan met DDJ Born slippy en Meg's claybar.
Er kwam op zich weinig vuil van de auto af tijdens het kleien, dorpel bij deur:
4 Dan lak inspectie met de Faro en op de krasjes na bij de kofferbak waren het inderdaad voornamelijk swirls. Op de achterklep een test spot gedaan en de heavy polish van Nanolex op yellow pad was wel nodig.
Onderstaand wat voor en na werk na 1 hit met de heavy van Nano op yellow pad:
Motorkap
Achterklep
Voor scherm
De krasjes achter op de bumper bij de kofferklep heb ik niet helemaal eruit gekregen, sommige waren te diep voor de Dap.
De auto gedaan met twee hits met de heavy en dan nog een rondje met de Final polish van Nanolex op witte pad.
5. Na overleg met de klant de auto in de M21 sealant gezet en afgetopt met een rondje Nanolex Final Finish.
6. Het chroom gepolijst en de trims opnieuw gedressed.
Het chroom is gepolijst met mothers power ball en Meg's finish metal polish.
7. Het interieur nog uitgezogen en het dashboard en kunstof nog gedaan met de interieur cleaner van Nanolex.
De ramen zijn daarna nog gedaan met Nanolex glass cleaner.
Dan nog de after shots:
Na het helemaal afschakelen op vakantie van Swirls, Daps, polijsten en dressings weer terug na het 2 dagen werken aan een Opel Vectra GTS in een mooie zwarte kleur.
Auto was pas in het bezig van de eigenaar en er was al een wax op aangebracht, alleen wist hij niet welke.
Het ging het voornamelijk om de swirls en of de glans beter kon dan nu.
Die uitdaging wilde ik wel aangaan
De auto bij aanvang:
1. De auto eerst goed afgespoten en weer lekker gewassen met de pure shampoo van nanolex en met de Meg's washmitt ( ondertussen vandaag de monello thick mitt besteld )
2. De velgen in het Non Ferro festijn festijn gezet en de bandjes zwart gemaakt:
3. De auto kleien, dit heb ik gedaan met DDJ Born slippy en Meg's claybar.
Er kwam op zich weinig vuil van de auto af tijdens het kleien, dorpel bij deur:
4 Dan lak inspectie met de Faro en op de krasjes na bij de kofferbak waren het inderdaad voornamelijk swirls. Op de achterklep een test spot gedaan en de heavy polish van Nanolex op yellow pad was wel nodig.
Onderstaand wat voor en na werk na 1 hit met de heavy van Nano op yellow pad:
Motorkap
Achterklep
Voor scherm
De krasjes achter op de bumper bij de kofferklep heb ik niet helemaal eruit gekregen, sommige waren te diep voor de Dap.
De auto gedaan met twee hits met de heavy en dan nog een rondje met de Final polish van Nanolex op witte pad.
5. Na overleg met de klant de auto in de M21 sealant gezet en afgetopt met een rondje Nanolex Final Finish.
6. Het chroom gepolijst en de trims opnieuw gedressed.
Het chroom is gepolijst met mothers power ball en Meg's finish metal polish.
7. Het interieur nog uitgezogen en het dashboard en kunstof nog gedaan met de interieur cleaner van Nanolex.
De ramen zijn daarna nog gedaan met Nanolex glass cleaner.
Dan nog de after shots: