• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opel vectra met nieuwe lak starterspakket

Vroeger was ik ook zo: He, megs, dat moet ik hebben. Dat was mn pre-carclean tijdperk. De tijd dat megs het enige goede middel was wat de brezan bij ons had staan... Op zich een prima merk! Maar je merkt dat als je hier verder gaat kijken, je vaak gelijkwaardige of betere producten kunt kopen voor een lagere prijs!

Die NXT carwash die je hebt kun je prima gebruiken in plaats van de Gold Class! Ik hb hem zelf ook jaren gebruikt, maar kreeg er vellende vingertoppen van:s Zal wel een te gevoelige huid hebben...
Zou sowieso niet voor de Megs Gold Class gaan. Heb veel betere verhalen gehoord over de Poorboy's Slick and Suds.. Maar nogmaals, je kunt gewoon eerst je NXT opmaken!

Mocht je nog iets kunnen missen, zou ik toch gaan voor een goeie velgenborstel. De EZ Detail Brush.. Werkt echt heerlijk die velgenborstel.. Maar dat is maar net hoe ver je wilt gaan;)

Voor die 8.75 zou ik bijvoorbeeld naast de engine clean ook de vinyl and rubber care er bij nemen.. Motor inspuiten met egine clean, nog nat inspuiten met de vinyl and rubber care en gewoon de kap dicht en wachten. Je zult verbaasd staan van je motorruimte en het vergt echt weinig tot geen werk!
 
@XsaraCoupe: Gold Class=9 en S&S=17, vandaar even een goedkopere omdat het al aardig op liep ;) .... maar idd als ie de NXT heeft kan ie die schrappen :)
( en ik persoonlijk vind 'm wel onwijs lekker werken, maar blijft idd allemaal erg persoonlijk hoor shampoo en wax etc )

Geld van de shampoo wat ie nu uitspaart kan hij idd perfect de Vinyl Rubber Care voor meepakken, niet alleen voor de motorruimte, ook voor de trims werkt het perfect
 
zo me bestelling is geplaatst. heeft met uiteindelijk 350,88 euro gekost.

en dit is het uiteindelijk geworden:

101257 Carrand - Microfiber MAX Supreme Drying Towel -
60x90cm
1 € 16,49 € 16,49
101424 Mothers Wax - California Gold Clay Bar Paint Saving
System - Verbeterd!
1 € 27,99 € 27,99
101595 Polishing Power - DAP500 V2 Raffini Starterspakket 1 € 187,50 € 187,50
100743 Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch Green Light
Polishing / Finishing Pad
1 € 8,98 € 8,98
101044 Dodo Juice - Lime Prime Lite cleaner glaze - 250ml 1 € 18,99 € 18,99
101721 Dodo Juice - Fantastic Fur - 3 pack 1 € 19,49 € 19,49
100206 Mothers Wax - California Gold Pure Carnauba Wax Paste-
Ultimate Wax System Step 3 - 340gr
1 € 27,99 € 27,99
101650 Monello - Concorso UltraSoft Finishing CCS Round Foam
Hand Applicator
2 € 3,49 € 6,98
100223 Mothers Wax - Reflections Advanced Tire Care - 710ml 1 € 14,99 € 14,99
101128 Carclean.com - Flex Foam Tire Dressing Applicator 1 € 4,99 € 4,99
100730 Poorboys World - Trim Restorer - 473ml 1 € 16,49 € 16,49
 
Roel,

Welkom bij de DAPpere jongens..!! Ik heb soortgelijke set en heb al meerdere auto`s behandeld. Elke keer leer je meer en meer, maar de uitkomst is altijd hetzelfde... Een glimlach en een nieuwe auto!

Succes met de hobby!

Robert
 
Gaat helemaal goed komen. Heb van de week al me eigen auto gedaan. En een zilvergrijze vectra. Je zag het resultaat gelijk.
wel even uit proberen welke pad met welke polish. En met welke snelheid het mooiste werkt.
maar gaat vast wel goed komen.
leer iedere keer bij en ook met behulp van het forum kom ik steeds verder