Eerste keer dat ik een detail heb gedaan aan niet een van mijn eigen wagens.
Aangezien dat ik wat nieuwe producten had aangeschaft (Migliore Wax Wheel Seal, Autobrite Addiction Carnauba Paste Wax, Autobrite Brite-Gel, Autobrite Berry Blast Endurance Trim & Tyre Gel) en toch een keer leuk leek om eens een andere wagen te doen, zo gezegd zo gedaan slachtoffer was al snel gevonden wagen van een collega.
Dus aan collega gevraagd die direct antwoorde: waarneer mag ik m brengen! ^ Wagen heeft nog een ski tripje 3,5maand geleden gedaan en sindsdien eigenlijk niks meer aangedaan. Kmstand net 2ton wagen heeft enige schades (bumpers) en deukjes.
Gebruikte producten:
Interieur:
- doet collega zelf.
Extrieur:
- Autobrite Citrus Wash 1:20 rondom onderste deel van wagen.
- Poorboys World Bio-Degradable All Purpose Cleaner & Degreaser 1:8 rubbers/plastic.
- Poorboys World Bug Squash voorbumper, koplampen, spiegelkappen.
Velgen en banden:
- velgen: Autobrite Brite-Gel
- banden: Poorboys World Bio-Degradable All Purpose Cleaner & Degreaser
Prewash - wassen:
- Autobrite Foam Kit Heavy Duty mix van Autobrite Super Snow Foam 200ml + Autobrite Citrus Wash 50ml
- 2 emmer methode - wassen met Wolfgang Auto Bathe
Kleien:
- Wolfgang Elastic Poly Clay Bar
- Wolfgang Clay Lubricant
Na extrieur cleanen wagen voorzien van een laag
- Poorboys World Black Hole
- Poorboys World EXP Pure Sealant (45min curen)
- Getopt met: Autobrite Addiction Carnauba Paste Wax (2-4min curen)
- Ramen: Autoglym Car Glass Polish
- Zwarte plactic delen: Autoglym Bumper Care
- Banden: Autobrite Berry Blast Endurance Trim & Tyre Gel
- Velgen: Migliore Wax Wheel Seal
- Uiteraard de nodige MF doeken, pads, borstels etc.
Heb alles met de hand gedaan aangezien dat ik helaas geen DA in bezit heb.
Ik ben erg blij met het eindresultaat was lang dagje half 9 begonnen en half 7 klaar.
Nieuwe producten bevallen erg goed voornamelijke de Autobrite Addiction Carnauba Paste Wax eerste keer dat ik een wax heb gebruikt is erg makkelijk aan te brengen lekker vet smeert erg fijn uit en ruikt heerlijk naar banaan. Easy on easy off door de korte cure tijd en de glans! 8o .
De Migliore Wax Wheel Seal is vrij hard en lastig om uit het potje te krijgen maar smeert goed uit op de velg even laten curen en makkelijk te verwijderen met een MF. Ruikt naar citroen.
Autobrite Brite-Gel velgen reiniger werkt fantastische, opspuiten laten intrekken 2-4min borstelen en afspuiten met HD. Product stinkt erg naar niet te omschrijven gewoon vies!!
Autobrite Berry Blast Endurance Trim & Tyre Gel makkelijk opbrengen hoeft maar weinig te gebruiken geeft mooie matte finisch (waar ik persoonlijk van hou) uiteraard ook in glim resultaat optebrengen door het nogmaals aantebrengen. Alle 4 de producten zijn me goed bevallen en blijven in het assortiment!
Bedankt voor het lezen!
Aangezien dat ik wat nieuwe producten had aangeschaft (Migliore Wax Wheel Seal, Autobrite Addiction Carnauba Paste Wax, Autobrite Brite-Gel, Autobrite Berry Blast Endurance Trim & Tyre Gel) en toch een keer leuk leek om eens een andere wagen te doen, zo gezegd zo gedaan slachtoffer was al snel gevonden wagen van een collega.
Dus aan collega gevraagd die direct antwoorde: waarneer mag ik m brengen! ^ Wagen heeft nog een ski tripje 3,5maand geleden gedaan en sindsdien eigenlijk niks meer aangedaan. Kmstand net 2ton wagen heeft enige schades (bumpers) en deukjes.
Gebruikte producten:
Interieur:
- doet collega zelf.
Extrieur:
- Autobrite Citrus Wash 1:20 rondom onderste deel van wagen.
- Poorboys World Bio-Degradable All Purpose Cleaner & Degreaser 1:8 rubbers/plastic.
- Poorboys World Bug Squash voorbumper, koplampen, spiegelkappen.
Velgen en banden:
- velgen: Autobrite Brite-Gel
- banden: Poorboys World Bio-Degradable All Purpose Cleaner & Degreaser
Prewash - wassen:
- Autobrite Foam Kit Heavy Duty mix van Autobrite Super Snow Foam 200ml + Autobrite Citrus Wash 50ml
- 2 emmer methode - wassen met Wolfgang Auto Bathe
Kleien:
- Wolfgang Elastic Poly Clay Bar
- Wolfgang Clay Lubricant
Na extrieur cleanen wagen voorzien van een laag
- Poorboys World Black Hole
- Poorboys World EXP Pure Sealant (45min curen)
- Getopt met: Autobrite Addiction Carnauba Paste Wax (2-4min curen)
- Ramen: Autoglym Car Glass Polish
- Zwarte plactic delen: Autoglym Bumper Care
- Banden: Autobrite Berry Blast Endurance Trim & Tyre Gel
- Velgen: Migliore Wax Wheel Seal
- Uiteraard de nodige MF doeken, pads, borstels etc.
Heb alles met de hand gedaan aangezien dat ik helaas geen DA in bezit heb.
Ik ben erg blij met het eindresultaat was lang dagje half 9 begonnen en half 7 klaar.
Nieuwe producten bevallen erg goed voornamelijke de Autobrite Addiction Carnauba Paste Wax eerste keer dat ik een wax heb gebruikt is erg makkelijk aan te brengen lekker vet smeert erg fijn uit en ruikt heerlijk naar banaan. Easy on easy off door de korte cure tijd en de glans! 8o .
De Migliore Wax Wheel Seal is vrij hard en lastig om uit het potje te krijgen maar smeert goed uit op de velg even laten curen en makkelijk te verwijderen met een MF. Ruikt naar citroen.
Autobrite Brite-Gel velgen reiniger werkt fantastische, opspuiten laten intrekken 2-4min borstelen en afspuiten met HD. Product stinkt erg naar niet te omschrijven gewoon vies!!
Autobrite Berry Blast Endurance Trim & Tyre Gel makkelijk opbrengen hoeft maar weinig te gebruiken geeft mooie matte finisch (waar ik persoonlijk van hou) uiteraard ook in glim resultaat optebrengen door het nogmaals aantebrengen. Alle 4 de producten zijn me goed bevallen en blijven in het assortiment!
Bedankt voor het lezen!