• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Openingstijden

Ik begrijp dit niet.

Dit is gewoon een webshop winkel. Met daarbij als extra luxe : een super mooie showroom waar je alles ook zelf kan bekijken, testen, geholpen kan worden door de medewerkers en zelfs de spullen kan aanschaffen.

Als je dan nog vragen hebt kan je ze altijd bellen op het algemene nummer en Whatsappen met het speciale WhatsApp telefoonnummer. Waarbij je ze ook oa foto's kan sturen met je probleem of vraag.

Dus ik begrijp dit hele gedoe niet, welke andere webshop heeft deze extra's als service?
Dus gewoon lekker shoppen en je hebt meestal je pakketje de dag erna al thuis.
En langer openingstijden om meer te kunnen verkopen? Ze doen nu al hun uiterste best om alles bij te benen.

Als ik persoonlijk dan toch nog langs wil gaan om een bakkie te doen en bij te kletsen áls ze zelf daar ook tijd voor hebben natuurlijk, dan neem ik wel uren van me werk op.

Je moet er zelf ook wat voor over hebben he;)
 
@Timm ik werk zelf in een kinderdag verblijf. De meeste kinderen worden gebracht om 7 uur en worden rond half 6 weer opgehaald. Wij zijn open tot 7 uur omdat we weten dat de kinderen rond dat tijdstip worden opgehaald. Als wij open waren tot 3 uur waren er minder kinderen gekomen. Fastfood is tot een uur of 00:00 open. Waarom? Omdat ze weten dat het voor hen rendabel is om open te blijven tot 00:00. Als de winkel een andere openingstijden had zou het meer bezoekers trekken als de store open was tot een uur of 6.
Voor u is de webshop dus een uitkomst.

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk
 
Mmh,

Als ik iets wil komen ophalen bij CC. Ben ik zo gek om het te laten weten ook.
Stap ik in de auto, navi er maar op voor het beeld op dat grote scherm.
Crouise control erop en plus minus een uur of twee later kom ik aan.

Makkie!

Enne snipper ik gewoon een dagje voor indien nodig. Hoeft meestal niet met ploegendienst.
Maar niet zo'n gek idee om het weer eens op te halen, laatste keer was in 2012 dacht ik :joy: