• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opladen van Brinkmann

DrLaxus

Detailing rookie
2 mrt 2010
15
2
In de handleiding staat ook dat je niet langer dan 12 uur mag opladen en dat na 8 uur het opladen voltooid moeten zijn. Ik heb de lamp nog maar pas en de batterij bleek niet volledig ontladen te zijn na het uitpakken.

Nu heb ik de indruk dat de LED die aangeeft dat de batterij volledig opgeladen is niet uitdooft. Ik heb nu al uren opgeladen (in intervallen weliswaar) en de laatste beurt was 7 uur minstens. De lamp is nauwelijks gebruikt maar nog steeds bleef de LED branden...

Nog iemand met dit probleem of is het normaal?

ik gebruik de mijne tot hij helemaal op is.
dan doe k hem in de lader, en is het ledje rood.

na een uur of 9 a 10 is het ledje groen, en haal ik hem er vanaf

Euh... ik weet niet wat voor brinkmann jij hebt, maar de mijne heeft alleen een rood LEDje die uit gaat als het laden klaar is, geen groen LEDje :weetniet

Ik doe mijn Brinkmann meestal om een uur of half 11 's avonds in de lader en haal hem er dan 's ochtends om half 7 uit als ik gewekt wordt :cool
Na die 8 uur is het LEDje inmiddels uitgegaan :ja