• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

@Tim - Misschien een off-topic vraag en opmerking, maar...

Ik ben recent een klein beetje aan het verdiepen in het maken van websites. Dit naar aanleiding van vrienden die twee websites hebben die er uit zien alsof ze door een kleuter in Microsoft Paint zijn gemaakt.

Ben nog een 100% leek, dus voor nu kon ik alleen nog de looks van de website degelijk krijgen, maar weet nog weinig over beveiliging/plugins/extensies/etc.

Nu viel mij op dat toen iemand op het forum een bericht plaatste, ik de signature onder zijn bericht NIET kon zien toen mijn telefoon in Landscape gedraaid was.
Toen ik later mijn telefoon rechtop gebruikte, zag ik de signature ineens wél. (Besefte toen ook pas dat hier verschil tussen zit)

Is dit een bewussie?

Misschien zijn er zelfs wel meer dingen anders tussen deze twee 'standen' en zie ik die niet eens.
 
Tegenwoordig is alles/veel voor wat betreft front-ends 'responsive'.
Hang me er niet aan op, maar dat betekent grofweg dat je website/forum zich aanpast aan de ruimte en oriëntatie die op dat moment geboden wordt.
Dat gebeurt uiteraard niet automagisch, maar is afhankelijk van settings en keuzes die softwareleveranciers in hun producten inbakken (in dit geval Xenforo).
Kan dus inderdaad best zijn dat je in portrait of landscape mode verschillen ziet in layout.
Probeer voor de gein ook maar eens wat websites uit op je computer door het window waarin ze getoond worden te vergroten en te verkleinen. Soms zie je dan hele stukken verspringen of zelfs verdwijnen.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Ik kan mij voorstellen dat er in Landscape of grotere schermen ook meer ruimte is.
Als je op je mobiel (rechtop) onderaan een bericht ineens een enorme signature ziet doordat deze ineengedrukt is om onder het bericht te passen, dan wordt het al snel een zooitje.

Bedankt voor de info, mannen. ;) Ik moet nu als leek uit gaan zoeken waarom er sitelinks te zien zijn die niet kloppen.
(Ik wist tot gister niet eens dat dit "sitelinks" genoemd werden, haha!)