• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

Als je klinkt op 'Apparaten' dan staan er meerdere vloeistoffen en polijstmiddelen die daar volgens mij niet thuis horen (zijn geen apparaten).
 
Bij sorteren op merk vind ik plots een Turtle wax item terug bij Gyeon. Dit ter info
 

Bijlagen

  • Screenshot_2020-01-13-22-56-48-171_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2020-01-13-22-56-48-171_com.android.chrome.jpg
    75,3 KB · Weergaven: 85
Met de wijziging naar keuze van volume van product, is dit dan geen dubbel artikel ?
Je kan tenslotte kiezen voor 50ml of 100ml.
 

Bijlagen

  • GYEON - Q2 leather shield.PNG
    GYEON - Q2 leather shield.PNG
    156,1 KB · Weergaven: 76
@The Joy Of Detailing @Jamme1981 Beide producten zouden niet in een categorie moeten staan maar hadden dat wel. dat is nu opgelost.

De maten staan alleen bij het hoofdproduct. De onderliggende producten zouden niet vindbaar moeten zijn en hebben dat plaatje dan ook niet nodig.
Leathershield had ook nog een categorie en deze is verwijderd.
 
Laatst bewerkt:
Als ik op de frontpage op de foto bij apparaten klik, kom ik netjes op pagina 1 van het overzicht. Dit kan ik netjes doorbladeren en dan verschijnen er steeds meer pagina's onderin. Tot ik op pagina 9 kom. Als ik dan op 10 klik, word ik automatisch teruggestuurd naar pagina 1 van het overzicht. Nu al meerdere keren geprobeerd... Uiteraard is het verder uit te splitsen om het terug te vinden, maar ik dacht ik meld dit toch even...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: RoyR