• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

Had een Whatsapp berichtje gestuurd en meteen antwoord gekregen (zoals altijd top service) dat de website nog aangepast moest worden, wat dan ook gebeurd is.
 
Deze zijn (als het goed is) in ieder geval altijd direct via de fabrikant op te vragen. Nooit bij alle merken gecheckt maar ik weet dat ze bijvoorbeeld bij Dodo Juice gewoon te downloaden zijn. Maar zou inderdaad netjes zijn als Carclean als verkooppunt deze service ook biedt.
 
@Tim
Per abuis de test laten staan?
DCD3928A-58A9-4B38-AE2B-1897F62C437F.png
 
  • Leuk
  • Verbluft
Reactions: Cordoba en Tim
@Tim

Ook via de telefoon krijg ik dezelfde foutmelding, zowel via de standaard Google webbrowser als via de desktop versie.

20200514_105644.jpg


20200514_105939.jpg


Edit:
Ook via de standaard webbrowser van Samsung dezelfde foutmelding.

Screenshot_20200514-111627_Samsung Internet.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg de indruk dat de zoekfunctie in de webshop heel veel slechter werkt dan in het verleden. Eerder deze week gebruikte ik bijvoorbeeld 'polijstmiddel' als zoekwoord, maar allereerst krijg ik dan niet alle polijstmiddelen in de shop te zien, maar bovendien bestaat minstens de helft van de gevonden items uit andere zaken zoals pads, doeken, clay mitt, insectenverwijderaar (Great-Lion), wax, polijstmachines, Nauta Nova cleaner, kleisets, dispensers, voedingsmiddelen voor plastic trims, prewash, karretje (Detailer's Cart), en tegelijk mis ik ook polijstmiddelen van diverse merken in het resultaat (o.a. PBW). Kortom de zoekfunctie heeft op dit moment eigenlijk geen waarde, doordat je een niet alleen een sterk vervuild aantal resultaten krijgt, maar dat bovendien ook nog niet compleet is.
 
Het zoeken op algemene woorden is ook niet de bedoeling eigenlijk. Daar hebben we het menu met de categorieën voor.

De zoekfunctie probeert de zoekwoorden eerst te matchen met de naam van het product eventueel samen met het merk van het product. Als daar geen match is, dan worden producten getoond waar het zoekwoord in voorkomt in de omschrijving.

Ik snap de manier waarop jij zoekt, maar we moeten dan een type koppelen aan alle producten en dat ook nog eens doen met alle varianten. Dat is echt een klus, maar niet onmogelijk.

De meeste mensen pakken het menu als ze zoeken op algemene termen zoals 'polijstmiddel' en klikken dan dus hierop:


Ik heb het nu zo gemaakt dat als je op 'polijstmiddel' of 'polijstmiddelen' zoekt, je op de categorie terecht komt. We gaan dat de komende tijd verder uitbreiden. Maar je moet je voorstellen dat er op 294 manieren gezocht wordt op alleen het iets met 'polijstmiddel' erin. En totaal hebben wij 188.000 unieke zoektermen die ingevoerd zijn :)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Om precies te zijn had ik eerst gezocht op 'fijn polijsmiddel', maar omdat dit niet het resultaat gaf dat ik zocht, het woordje 'fijn' geschrapt. Het lastige is dat er op zoveel verschillende manieren gezocht en gefilterd kan worden, dat er altijd wel iemand is die weer een nieuwe zoekmethode bedenkt. In elk geval mooi dat dit nu opgelost is, en je tenminste wat kunt met de zoekresultaten.:heart_eyes: