In mij eindeloze zoektocht naar hobbies ben ik bang dat er op zijn tijd ook een plaats moet maken. Vandaar dat ik bij deze een partijtje diverse spullen aanbied. Het is een mixje van spullen van Carclean en een niet nader te noemen Chinese Express.
Wat zit er allemaal in (allemaal vlnr, boven naar beneden)
De eerste foto met de chemicaliën.
- Monello Non-Ferro: 50% vol
- Insectenverwijderaar
- Nanolex Microfiber wash sample
- Bilthamber Touchless 5L. 98% vol oid. Jerrycan is 90%, de rest zit in de doseerfles die er rechts van staat, is maar 1x daadwerkelijk gebruikt.
- Velgen borstel
- Monello velgen washand & kwast
Dee 2e foto met doeken.
- Action wash mitt (geel)
- Monello Doppino Doppino droogdok (rood) . Een erg prettig doek die een grote station helemaal in 1x kan afdrogen.
- Gyeon Q2m Smoothie wash mitt. (blauw/wit)
- Microfiber doek (blauw)
- Polijstkegels voor op boormachine. Nieuw, 3 verschillende hardheden (ik vond er later nog 1 toen ik de foto al gemaakt had)
- Klei washand (blauw)
- Insectenverwijderdoek (groen). Alleen voor koplampen, niet op de lak.
- Ruiten wisser/trekker.
3e foto
- 2 Monello Secchio 20L emmers met grit guard.
Alles is hooguit 5x gebruikt oid, in nette staat.
Het "merkspul" heeft een nieuwprijs van zo'n €150,-. De hele partij mag mee voor €75,-, wat gezien de prijs van alleen de Bilthamber volgens mij een nette prijs is.
Ophalen in de regio Haarlem of Almere.
Vragen? Let me know!
Wat zit er allemaal in (allemaal vlnr, boven naar beneden)
De eerste foto met de chemicaliën.
- Monello Non-Ferro: 50% vol
- Insectenverwijderaar
- Nanolex Microfiber wash sample
- Bilthamber Touchless 5L. 98% vol oid. Jerrycan is 90%, de rest zit in de doseerfles die er rechts van staat, is maar 1x daadwerkelijk gebruikt.
- Velgen borstel
- Monello velgen washand & kwast
Dee 2e foto met doeken.
- Action wash mitt (geel)
- Monello Doppino Doppino droogdok (rood) . Een erg prettig doek die een grote station helemaal in 1x kan afdrogen.
- Gyeon Q2m Smoothie wash mitt. (blauw/wit)
- Microfiber doek (blauw)
- Polijstkegels voor op boormachine. Nieuw, 3 verschillende hardheden (ik vond er later nog 1 toen ik de foto al gemaakt had)
- Klei washand (blauw)
- Insectenverwijderdoek (groen). Alleen voor koplampen, niet op de lak.
- Ruiten wisser/trekker.
3e foto
- 2 Monello Secchio 20L emmers met grit guard.
Alles is hooguit 5x gebruikt oid, in nette staat.
Het "merkspul" heeft een nieuwprijs van zo'n €150,-. De hele partij mag mee voor €75,-, wat gezien de prijs van alleen de Bilthamber volgens mij een nette prijs is.
Ophalen in de regio Haarlem of Almere.
Vragen? Let me know!