• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Oranje peel aanpakken van Fiat 500

Dat is toch niet wat er staat, dat deze enkel voor spotrepair dient? "De mini is geschikt voor spotrepair EN spoilers, moeilijk bereikbare plekken etc etc".
Met andere woorden; je kan deze gebruiken als spotrepair EN/OF gewoon voor vlakken te polijsten.

Ik gebruik die LHR75 echt voor alles. A-stijlen, dorpels, spiegels, bumpers, spatborden, delen van de motorkap en deuren. Met wat goede wil doe je er zelfs een compleet scherm mee. Kan echt veel meer dan alleen spotrepair.
 
Dat is toch niet wat er staat, dat deze enkel voor spotrepair dient? "De mini is geschikt voor spotrepair EN spoilers, moeilijk bereikbare plekken etc etc".
Met andere woorden; je kan deze gebruiken als spotrepair EN/OF gewoon voor vlakken te polijsten.
Amai, oke dan dat scheelde een haartje dan
 
Ik gebruik die LHR75 echt voor alles. A-stijlen, dorpels, spiegels, bumpers, spatborden, delen van de motorkap en deuren. Met wat goede wil doe je er zelfs een compleet scherm mee. Kan echt veel meer dan alleen spotrepair.
Vind je dan voor zulke plaatsen een Flex Pe compact rotary niet beter omdat je lokaal kan werken of heb ik het mis?
 
Oke duidelijk, het dus geen gemakkelijke klus, maar wie wil er mij mee helpen in de buurt van twente
heeft geen haast
 
Dat is toch niet wat er staat, dat deze enkel voor spotrepair dient? "De mini is geschikt voor spotrepair EN spoilers, moeilijk bereikbare plekken etc etc".
Met andere woorden; je kan deze gebruiken als spotrepair EN/OF gewoon voor vlakken te polijsten.

ik las het als zijnde enkel geschikt voor kleine oppervlakken en niet iets groots als een motorkap of een dak, mocht dat niet zo zijn dan zat ik er naast.
 
@opelmark In de wat nieuwere auto's, en vooral BMW heeft een een handje van. zitten heel veel vouwen en bollingen. Op de motorkap, maar ook aan de zijkanten.
Vooral als je met Rupes werkt, merk je dat de pads van zowel de 15 als de 21 wat groot zijn, en soms wat te lomp om het ideale resultaat te behalen. Met een DAP heb je daar wat minder last van.

Dan krijg je snel naar de Mini. Op meer delen dan je denkt.

Dit kan natuurlijk ook met een DAP met een iets kleinere steunplaat... Maar het oog wil ook wat :cool:
 
  • Leuk
Reactions: opelmark
Dan krijg je snel naar de Mini. Op meer delen dan je denkt.
Dit kan natuurlijk ook met een DAP met een iets kleinere steunplaat... Maar het oog wil ook wat :cool:

Kan ik mij zeker iets bij voorstellen! Met de DAP kan je veel doen, met een 21 + 7'' pads ook wel, maar het voelt dan alsof het slimmer/beter/makkelijker kan, zeg maar. :p

Naast mijn DAP en 21 zou ik graag een rotary willen voor de hardere lakken en een Rupes Mini voor de fijnere delen. Met die 4 machines en cones kan je alles aan! xD