• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Overgang in bijgespoten deel wegwerken?

Hoe jij het opgelost hebt heb je er geen excentrische van gemaakt, misschien dat iemand een plaatjes bij de hand heeft, zo makkelijk als willekeurig een gat boren is het niet, en ik zie er de meerwaarde eerlijk gezegd ook niet van in. Je durft wel in elk geval.

emiel10 zei:
Hoe jij het opgelost hebt heb je er geen excentrische van gemaakt, misschien dat iemand een plaatjes bij de hand heeft, zo makkelijk als willekeurig een gat boren is het niet, en ik zie er de meerwaarde eerlijk gezegd ook niet van in. Je durft wel in elk geval.

Ik ben gewoon wat aan t experimenteren, ik noemde het ook geen excentrische toch ? ;) Het is meer een manier om er voor te zorgen dat ik niet op de zelfde plek blijf hangen. Ik heb al info ontvangen over hoe zo'n ding er van binnen uit ziet en ga eens kijken of t mogelijk is om van een rotary een excentrische te maken.

Nu dwalen we overigens wel n beetje af van t onderwerp van dit topic, is er iemand die mij tips kan geven om deze overlap door t spuitwerk minder opvallend te maken? Alvast bedankt

@Patrick306cabriolet Vandaag heb ik uw vondst ivm het foamen met compressorpistool uitgeprobeerd.....bij mij lukt het niet erg goed moet ik zeggen. :(

Allereerst had ik behoorlijk wat problemen om het pistool op een iets of wat waterdichte manier aan de tuinslang te koppelen...uiteindelijk is dat redelijk gelukt maar het is nog voor verbetering vatbaar.

Het foamen zelf vond ik echter geen succes, misschien dat uw resultaten beter zijn maar bij mij zou ik hetgeen eruitkwam zeker geen foam noemen.....met APC had ik nog het meeste schuim, met PB S&S was het resultaat niet wat ik verwacht had. (het schuimt wel maar is geen foam in mijn ogen)
Okay, met hetgeen ik gefabriceerd heb kan ik de wagen op een snelle manier voorzien van een laag shampoo (wat ook handig is) maar een dikke laag traagoplossend schuim kreeg ik niet te zien. :no

Ik vind het wel een interessant idee en ga zeker nog verder experimenteren hiermee. :ja