• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Overzicht Lake Country 5,5" en 6,5" pads

De cutting factor van de Poorboys PP is afhankelijk van de pad die je gebruikt, dus in je voorbeeld heeft het een cuttingfactor van 5
 
Heeft iemand toevallig het origineel van de Lake county + middel + DAP stand diagram? Excel / PDF o.i.d.?

Zo niet dan ga ik hem binnenkort wel even overnieuw maken. Ik vind het als beginner wel handig om in mijn tas te hebben.
Helaas als je deze versie uitprint dan wordt het onleesbaar.
 
Zoiets ?
http://home.kpn.nl/marjamarcus/Detailen/PadCetera.jpg
( volgens mij 'klikt' ie niet dus eventjes een copy/paste doen )
 
Misschien kijk ik niet goed maar van lake country vind ik geen orange pad in de shop.

Gebruik een milwaukee ros150 met 125 of 150mm backingplate. Is 5.5 inch volgens mij het beste toch?
 
Dat is dan dus de Professional 5,5” Foam Light Cutting Pad - Orange

Dit zijn dezelfde als ccs pads?
 
Ik had nog nooit een pad in handen gehad tot gisteravond.
Dap 900plus van mn broertje te leen gekregen. Die oranje pad en de groene ook wel lijken wel haast hard geworden. Maar als je dit zo leest is dit wel een beetje normaal voor pads met meer cutting.