• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Overzicht leden per regio ?

Proximus

Detailing trainee
1 nov 2008
5
47
Misschien is het mogelijk om of een aparte thread op te starten of op de leden pagina een verdeling te maken in een aantal regio's en zodat je kan zien in welke regio leden zitten. Je kan jezelf dan toevoegen aan de thread (1 iemand moet dit wel even netjes houden :p ) of bij je profiel optioneel een regio selecteren.
Met deze info kun je misschien een groepje mensen aanspreken die bij jou in de regio wonen en wellicht samen eens wat willen afspreken of iemand uitnodigen om eens een demo te komen geven o.i.d.
 
Als iedereen gewoon zijn woonplaats invult wordt het al een stuk duidelijker, als je een keer een (mini) meeting wilt organiseren of hulp nodig hebt kan je gewoon een oproep plaatsen, mischien willen er wel mensen van buiten je regio komen of komt er hulp van onverwachte hoek.

Volgens mij heeft het niet veel extra toegevoegde waarde
 
Ik vind de toegveogde waarde ook twijfelachtig... Inderdaad, als gewoon iedereen even zijn woonplaats invult, dan zijn we al een eind verder :ja
 
stimpy68 zei:
Ik vind de toegveogde waarde ook twijfelachtig... Inderdaad, als gewoon iedereen even zijn woonplaats invult, dan zijn we al een eind verder :ja

Zou het dan geen idee zijn om 'Woonplaats' een verplicht veld te maken bij registratie?!
 
Proximus zei:
Misschien is het mogelijk om of een aparte thread op te starten of op de leden pagina een verdeling te maken in een aantal regio's en zodat je kan zien in welke regio leden zitten. Je kan jezelf dan toevoegen aan de thread (1 iemand moet dit wel even netjes houden :p ) of bij je profiel optioneel een regio selecteren.
Met deze info kun je misschien een groepje mensen aanspreken die bij jou in de regio wonen en wellicht samen eens wat willen afspreken of iemand uitnodigen om eens een demo te komen geven o.i.d.

Wij wonen in ieder geval vlakbij elkaar;)
 
Locatie-veld: woonplaats of op z'n minst provincie. En je moet er op kunnen zoeken natuurlijk, anders heeft het geen zin.
 
kan m'n woonplaats wel invullen maar niemand kent dat :D
en ben nooit zo happig om de woonplaats in te vullen, is niet zo groot hier
zelfde reden dat andere hun kenteken weghalen
 
Paultjuh zei:
kan m'n woonplaats wel invullen maar niemand kent dat :D
en ben nooit zo happig om de woonplaats in te vullen, is niet zo groot hier
zelfde reden dat andere hun kenteken weghalen

Same here
 
Je kan regio van maken, Twente of achterhoek of randstad maakt het toch net wat makkelijker.
 
Volgens mij weet 90% hier niet, welke woonplaats waar ligt... Dus wat maakt het nu uit of je je owonplaats in vult....

We komen heus niet je dorp binnenvallen hoor om een paar poetsmiddelen te jatten :roll
 
Gaat denk ik meer om de auto, er kunnen ook figuren meekijken die een gepoetste auto zoeken om een bank te overvallen oid ;)
 
Ik kan me er iets bij voorstellen dat je het liever niet zet maar de provincie kan altijd wel vind ik.
 
Dibbuz zei:
Gaat denk ik meer om de auto, er kunnen ook figuren meekijken die een gepoetste auto zoeken om een bank te overvallen oid ;)
ik heb er ook altijd over gelachen en doe ik eigenlijk nog, maar je hebt mensen die echt menen dat er figuren zijn die via forums mooie auto's zoeken om te jatten
hoe ze dat via kenteken doen is mij een raadsel, maar om ze het makkelijk te maken door de woonplaats erbij te zetten.... nee
niet dat die van mij zo bijzonder is maar toch

heb 1 keer gehad dat ik dacht dat die gejat was en dat is geen leuk gevoel
had hem aan de voorkant geparkeert inplaats van achter waar die normaal staat
zet er ook meestal achterhoek neer :D boer en stoer :D :D