• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

P&S Bead Maker / Acquafobia / Dodo Juice Purple Haze pro

Guus zijn wel 3 totaal verschillende producten, waarom begin je niet met een prijs/kwaliteit topper als Collinite 476 of vloeibaar 845 and take it from there? Evt tussen door nog een keer de lak boosten met bv Ddj red mist.
 
  • Leuk
Reactions: Guusb04 en RoyR
Ik heb goede verhalen over collinite gehoord.
Misschien die eens proberen.
Bedankt voor je reactie!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Ric325i
Ik gebruik ook sinds kort Bead Maker. De beading is niet heel waauw igl met sonax bsd maar het aanbrengen is echt de simpelste ooit. Alsof je water opbrengt. De lak wordt ook echt zo glad als een aal. Voor het geld zeker een topper !

En eerlijk, na het 8-12u curen glanst de lak echt meer dan andere sprays. (heb er meerdere gehad, gyeon cure, sonax, megs, autoglym...)
 
Ik gebruik ook sinds kort Bead Maker. De beading is niet heel waauw igl met sonax bsd maar het aanbrengen is echt de simpelste ooit. Alsof je water opbrengt. De lak wordt ook echt zo glad als een aal. Voor het geld zeker een topper !

En eerlijk, na het 8-12u curen glanst de lak echt meer dan andere sprays. (heb er meerdere gehad, gyeon cure, sonax, megs, autoglym...)

Ook eens de Bead Maker aangeschaft ... dit is toch echt wel een superfijn product ! zeer simpel verwerkbaar en wat een glans , de lak is echt superglad geworden , niet normaal.
Ik gebruikte daarnaast ook de Nanolex SI finish , deze is qua beading wel nog beter dan de beadmaker mijns inziens maar is wel wat meer werk/moelijker goed te krijgen , die beadmaker is echt een stuk sneller aan te brengen en uit te poetsen ! Aanrader echt wel !
 
Heb vandaag Bead Maker ontvangen (473ml), maar klopt t dat de sprayer er niet af kan? Lijkt me vreemd, want dan kun je de fles dus niet navullen.

Edit: nog geen reactie hier dus ik vraag t bij CC wel na.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: vonred
Antwoord: als t al gaat dan zal t niet gemakkelijk gaan, want deze worden machinaal vastgezet.
In de VS verkopen ze ook een grotere spraybottle, maar die zit niet bij CC in t assortiment.
Je zult de bulkversie dus in n eigen fles moeten overgieten.
 
BeadMaker, zo glad als een paling :p
2337625B-EC83-4CA5-A5A9-A2E71513860F.jpeg2A1DC9AB-B952-4D62-B5C0-BF678DC357E1.jpeg7B828ED4-9A23-4F61-AFFB-9DF1DB88F7DC.jpeg
 
  • Leuk
Reactions: DownstarNL en RoyR
nou dan ook maar 473 en een gallon besteld.
A3 sportback vrouwtje laten shinen