• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

P&S Bead Maker / Acquafobia / Dodo Juice Purple Haze pro

Ric325i

Detailing guru
20 aug 2013
2.865
193
Guus zijn wel 3 totaal verschillende producten, waarom begin je niet met een prijs/kwaliteit topper als Collinite 476 of vloeibaar 845 and take it from there? Evt tussen door nog een keer de lak boosten met bv Ddj red mist.

• Leuk
Reactions: Guusb04 en RoyR

Guusb04

Detailing rookie
7 mrt 2019
17
15
Ik heb goede verhalen over collinite gehoord.
Misschien die eens proberen.
Bedankt voor je reactie!

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Ric325i

Guusb04

Detailing rookie
7 mrt 2019
17
15
Klopt maar ik wou weten of monello een beter resultaat bezit.

Laatst bewerkt door een moderator:

Stephan

Detailing chief
24 jan 2012
637
103
33
Hasselt
Ik gebruik ook sinds kort Bead Maker. De beading is niet heel waauw igl met sonax bsd maar het aanbrengen is echt de simpelste ooit. Alsof je water opbrengt. De lak wordt ook echt zo glad als een aal. Voor het geld zeker een topper !

En eerlijk, na het 8-12u curen glanst de lak echt meer dan andere sprays. (heb er meerdere gehad, gyeon cure, sonax, megs, autoglym...)

rdb

Detailing chief
17 aug 2010
36
75
Ik gebruik ook sinds kort Bead Maker. De beading is niet heel waauw igl met sonax bsd maar het aanbrengen is echt de simpelste ooit. Alsof je water opbrengt. De lak wordt ook echt zo glad als een aal. Voor het geld zeker een topper !

En eerlijk, na het 8-12u curen glanst de lak echt meer dan andere sprays. (heb er meerdere gehad, gyeon cure, sonax, megs, autoglym...)
Ook eens de Bead Maker aangeschaft ... dit is toch echt wel een superfijn product ! zeer simpel verwerkbaar en wat een glans , de lak is echt superglad geworden , niet normaal.
Ik gebruikte daarnaast ook de Nanolex SI finish , deze is qua beading wel nog beter dan de beadmaker mijns inziens maar is wel wat meer werk/moelijker goed te krijgen , die beadmaker is echt een stuk sneller aan te brengen en uit te poetsen ! Aanrader echt wel !