Hoi allemaal,
Heb een aantal "NOOB" vraagjes mbt het polijsten, ben nog niet zo heel lang bezig met polijsten. Maar kon niet echt een antwoord vinden(of der overheen gekeken).
Steeds als ik polijst met de DAP 900 heb ik ontzettend veel last dat het polijstspul gaat stoffen en zo de hele auto onder een laagje stof komt.
De keren dat ik gepolijst heb was het rond de 20 graden en bewolkt, en sta gewoon onder een overkapping.
Ik gebruik de producten van monello, maar wat doe ik verkeerd? Zet ik er teveel druk?
Mijn dap heb ik op standje 5 staan. En met de oranje pad is het het ergst.
Nog een vraagje hoe jullie de stappen door lopen met afbouwen van polijstmiddelen en pad.
- De hele auto eerst met bv oranje pad, daarna heel de auto met witte pad?
- Of per sectie? motorkap, dak etc
- Of per dambordje de pads wisselen?
Heb een aantal "NOOB" vraagjes mbt het polijsten, ben nog niet zo heel lang bezig met polijsten. Maar kon niet echt een antwoord vinden(of der overheen gekeken).
Steeds als ik polijst met de DAP 900 heb ik ontzettend veel last dat het polijstspul gaat stoffen en zo de hele auto onder een laagje stof komt.
De keren dat ik gepolijst heb was het rond de 20 graden en bewolkt, en sta gewoon onder een overkapping.
Ik gebruik de producten van monello, maar wat doe ik verkeerd? Zet ik er teveel druk?
Mijn dap heb ik op standje 5 staan. En met de oranje pad is het het ergst.
Nog een vraagje hoe jullie de stappen door lopen met afbouwen van polijstmiddelen en pad.
- De hele auto eerst met bv oranje pad, daarna heel de auto met witte pad?
- Of per sectie? motorkap, dak etc
- Of per dambordje de pads wisselen?