• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pad (nieuw in verpakking) en helemaal kapot ?!?

Angelique

Detailing chief
25 sep 2008
714
75
Hallo allemaal,

Gisteren mijn poetscollectie eens uitgebreid uitgezocht.
Vanmorgen de doeken en pads uitgezocht. En tot mijn grote verbazing vind ik tussen alle andere pads een nieuwe pad nog in het plastic, welke er zo uit ziet:

IMAG0270.webp

:auw

Helemaal kapot dus. Het is gewoon poeder geworden.
Het heeft sinds de aankoop in een droge sporttas gezeten en er is nooit vocht bij gekomen.
Iemand enig idee hoe dit kan? :weetniet

Dank voor de reacties!
Zojuist heb ik een mail verzonden, zoals geadviseerd!
Best apart om te zien. Het is gewoon een 'soort' poeder aan het worden.

Bij dit soort zaken, wil ik altijd weten hoe zo iets heeft kunnen gebeuren.

Na even nadenken de volgende vraag: heeft de pad soms samen in de tas gezeten met een DAP of andere zware zaken (bijv. meerdere flessen met detailproducten zoals polijstmiddel, glaze e.d.) waardoor ie regelmatig in de verdrukking heeft gezeten, en steeds anders belast (in kan me voorstellen als dat ongelukkig uitpakt dat een pad gaat verkruimelen).

@Cordoba; Nee hoor, de pad heeft in een sporttas gezeten samen met poetsdoeken. Nieuwe pads heb ik altijd in de tas met de doeken en de gebruikte pads in een opbergbak in een zakje.