• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pads met de hand uitgewassen, toch nog gekleurd...

denk dat je er versteld van staat als je weet hoeveel mensen hier een padwasher hebben

ik nog niet.. maar ooit zal ik er 1 hebben... eerst 2 knappe machine's
 
stop maar over de vrouw...
was net de neus van me auto aan het "armor-en"
en die begon weer meteen: je moet mijn auto ook doen

ben alleen nu nog niet echt in de mood om 160 euro voor een emmer uit te geven.. al moet ik eerlijk zeggen.. dat zown ding echt fantastisch is!!

koop wel een keer een gebruiktte
 
Heerlijk zo'n universal pas washer, ik reinig mijn pads nu met dit hulpmiddel zeker 50 keer per auto, nu heb ik geen vrouw, maar zie jij je vrouw maar eens zo gek te krijgen dat ze naast je blijft staan om telkens je pads te reinigen tijdens het polijsten.
 
rofl nee duidelijk geen vrouw maar die van mij ztaat wel naast me maar....:|~* je bent daar een stukje vergeten...is hij dat nu echt waart....hij moet wel echt rood worden...}:)w zal je vertellen wie er straks echt rood wordt ]-0 en haar dan maar zegge dat hij er ook zuiniger van wordt 'hij is toch gladder' en dus ook miljeu bewust en makkelijker te vinden in een parkeer garage!!rofl
 
en doordat hij gladder word, heb je minder luchtweerstand
dus minder verbruik!

eigenlijk dus een goede investering.
 
@Aron146 & lmazereeuw : Let even op het onnodig quoten, ik van jullie beide de onnodige quotes verwijderd :|~*