• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

pads schoon maken na behandelen rode auto.

ArnoldG

Detailing guru
Tester of Bling
16 jan 2015
597
153
30
Hallo beste mensen,

Gisteren heb ik een rode BMW e30 onder handen genomen. De lak was zeer dof en zat vol met swirls. Na behandeling was de BMW weer mooi dieprood van kleur. Alleen zit ik momenteel met rode pads die ik amper meer schoon krijg.

Met bloed zweet en tranen zijn ze nu zo:
Ik heb ze schoongemaakt met lauw water en dreft.
De disco aplicators zijn in de wasmachine gegaan.
Iemand tips om ze schoner te krijgen, of maakt dit weinig uit en kan ik ze gewoon bij een andere auto zo weer gebruiken en slijt dit er uit ?

Grt,

Arnold

conv_1992.webp

ArnoldG;422429 zei:
Hallo beste mensen, Gisteren heb ik een rode BMW e30 onder handen genomen. De lak was zeer dof en zat vol met swirls. Na behandeling was de BMW weer mooi dieprood van kleur. Alleen zit ik momenteel met rode pads die ik amper meer schoon krijg. Met bloed zweet en tranen zijn ze nu zo: Ik heb ze schoongemaakt met lauw water en dreft. De disco aplicators zijn in de wasmachine gegaan. Iemand tips om ze schoner te krijgen, of maakt dit weinig uit en kan ik ze gewoon bij een andere auto zo weer gebruiken en slijt dit er uit ? Grt, Arnold Bekijk bijlage 1558
Waarmee heb jij de swirls mee verwijderd

Mezzo op oranje en de hele slechte plekken met diepere krassen met scholl spider pad icm. Scholl gold high performance compound.

gefinishd met finale op de witte pad.

845 wax op de zwarte pad

• Leuk
Reacties: Svenn21
Apc 1/10-1/15 goed insprayen, in wrijven en uitspoelen 2/3 keer (goed na spoelen tot er enkel schoon water uitkomt!) Zal nooit helemaal 100% schoon gaan.