• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

pads schoonmaken ---TIP--

stifmeister

Detailing trainee
7 dec 2009
18
47
Afgelopen weekend nog eens een keer gepolijst, daarna ff de pads schoonmaken.

Stond ik in de keuken naar de schoonmaak middelen te kijken en toen zag ik daar de poeder staan voor de vaatwasser.
Dit spul is in staat om goed te ontvetten dus toen heb ik er een sopje van gemaakt en daarmee mijn pad mee ingesopt.
Na een minuutje zijn werk te laten doen heb ik hem onder de lauwe kraan uitgespoeld.
Ongeloofelijk, alles verdween als sneeuw voor de zon.8-())

De pad waar de wax op/in zat moest daarna ook geprobeerd worden, hetzelfde resultaat, het lost de wax gewoon op.

Ik hoop dat jullie hier wat en hebben, ik ben er blij mee.:ja

Klinkt goed, maar of het goed is voor de pad op lange duur weet ik niet. Vaatwastabletten zijn best agressief. Laat even weten hoe de pads zich houden.

een paar handschoenen aantrekken met het wassen is ook geen overbodige luxe, dat spul irriteert enorm.
Ik vind zelf de spiritus voor de wax pads wel goed werken, laagje in een bakje van de afhaalchinees doen, pads vol zuigen en weer uitknijpen en dat een aantal maal herhalen.