• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Panda Mat oranje naar Rood, Update onder aan de pagina, new pics !

jjonkie,

waar kom je vandaan? (zit op mijn werk en kan hier geen foto's zien) ik kom uit Hardenberg , (nieuwbouwwijk) en hier op de hoek staat sinds een aantal dagen een rode fiat panda.
 
tsunami69 zei:
jjonkie,

waar kom je vandaan? (zit op mijn werk en kan hier geen foto's zien) ik kom uit Hardenberg , (nieuwbouwwijk) en hier op de hoek staat sinds een aantal dagen een rode fiat panda.

Tsunami69,

Je kon nog wel is gelijk hebben Kan op het kenteken vaag zien, dat de auto ooit is in Gramsbergen bij een garage is geweest.
Zie eigenlijk nu pas dat ook paar mensen uit het oosten op carclean zitten.

Rick
 
BillyG zei:
Tsunami69,

Je kon nog wel is gelijk hebben Kan op het kenteken vaag zien, dat de auto ooit is in Gramsbergen bij een garage is geweest.
Zie eigenlijk nu pas dat ook paar mensen uit het oosten op carclean zitten.

Rick

Ik kom nie uut Oostn, maar uit noord'n. Uit Assen op precies te zijn. Dus het is niet onze panda die je hebt zien staan.

Op de kentekenplaathouder staat idd. Gramsbergen.. nou ja mooi laten staan !

Nornaal gesproken haal ik dat soort dingen er altijd rap vanaf maar ach op de pinda...
 
Zier er weer keurig uit jjonkie. Voor de korte ritjes een fantastisch autootje. Heb zelf ook eens de Fire uitvoering gehad.
Misschien zie ik je nog een rijden! (Wijk Peelo toevallig?) Keep up the good work
 
Update: ivm verkoop!

Ons huis is al een poosje klaar en de panda verkocht.

Na het topic van de gele alto gezien te hebben dacht ik, laat ik de laatste foto's maar even uploaden:

Voor de verkoop heb ik de auto even weer een lekkere beurt gegeven:

Tis al weer een paar weken geleden, maar ik denk dat ik dit gebruikt heb

dap500
ssr2.5
ssr1
blackhole
colli 845
natty blue
veel andere dingen, voor de bumpers, ramen en trims


voor de velgen een schuurborstel, boormachine, staalwol een spuitbus aluminium spray

Nog even een voor, en een na

IMGP5434.jpg

IMGP7093.jpg


IMGP5443.jpg

IMGP7104.jpg


IMGP5431.jpg

IMGP7105.jpg




random shots

IMGP7117.jpg

IMGP7103.jpg

IMGP7101.jpg

IMGP7094.jpg

IMGP7115.jpg



Ik heb de auto met een leuke winst kunnen verkopen overigens...............:D
 
Met zo'n pinda is het echt weer lachen gieren brullen! En na een tweetal dagen werken dus ook nog eens met leuke winst te verkopen, hahaha. Top gedaan en altijd leuk om te lezen en zien hoe een dood vogeltje weer zo mooi fris en fruitig wordt.
 
He Jarno,
Komt me bekend voor deze panda.:D
Heb je ook nog foto's van de stoelen van voor en na de behandeling met de extractor en de stoomreiniger?
We moeten maar weer eens zo'n auto op de kop tikken. (ben druk aan het zoeken, maar dat valt nog niet mee)
Super gaaf project. Hoop lol en een super resultaat.

Oja waar blijven de foto's van de rotary workshop van de 16de :-"
 
Ziet er weer goed uit.
De voor-foto's zagen er trouwens bijna hetzelfde uit als aan het begin van het topic (lijken wel drie verschillende kleuren lak op de foto).
Hoe lang heeft de glans het de vorige detailbeurt volgehouden?
 
de voor foto's zijn ook dezelfde foto's............

ik heb voor de tweede detail beurt geen foto's gemaakt. de glans was nog steeds aanwezig maar niet meer zo mooi als eerst. Ik heb nu 2x glaze gebruikt. Dus zal nu wel iets langer houden maar ja het blijft rood he
 
Verklaart een hoop :cool: Ik dacht dat de voor-foto's van vlak voor de laatste detailbeurt waren.
Zag de Panda er vantevoren ook uit alsof er drie verschillende tinten rood op zaten of is dat optisch bedrog?
 
het waren ook echt verschillende tinten, van oranje tot bijna roze, heel vreemd. Ik had ook niet verwacht alles weer in dezelfe kleur te krijgen.

Zal wel met het pigment te maken hebben.
 
jjonkie, hoe heb je je pads weer wit en oranje gekregen?
Ze zien er nu wel heeeeel smutzig uit :)
Heb nl. nog een gele alto van mijn schoonmoeder die er nog erger uitziet dan degene die hier in het show off gedeelte gepost is maar om voor de lol nu 4 nieuwe pads te moeten kopen na 1 beurtje..

Zal me ook even voorstellen in het desbetreffende subforum voordat ze me afschieten hier :|~*
 
Ik heb de pads eerst even flink uitgespoelt onder de kraan, daarna gewoon in de wasmachine.

30 graden, geen wasverzachter.

De witte pad is niet meer zo wit geworden als ie was dat is verder geen probleem.