• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paneel na spuiten corrigeren

Vw andre

Detailing addict
6 mei 2017
10
63
42
Ik heb pas geleden een zijpaneel laten bijwerken omdat mijn blanke lak los liet.

Nu heb ik echter mijn embleem weg gehaald welke daar zat en nu zie je helaas een verdikking.

Ik heb al met mijn dap 900 met de montenello 3 stappen plan gedaan maar zie het nog.

Wie weet hoe ik dit het best kan aanpakken of wie woont er in de buurt van zoetermeer om dit met mij samen aan te pakken.
11ec7bc79c769468e15ac0c3f95a153b.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wát heb je weggehaald? :)

Ik kan mij niet goed inleven aan de hand van je verhaal en weet ook niet goed wat ik op de foto moet zien. Lijkt wel een soort tape-lijn ofso?

Als het een verdikking is, dan zal er wat met spuiten gebeurt zijn, lijkt me. Als dit een verdikking/ophoping/druiper is van de blanke lak, dan zou ik zelf denken aan wetsanden.
Maja... Eerste gedachte is; Teruggaan naar de spuiter. ;)

Kun je wat meer info geven? :)
 
Ter verduidelijking. Er is blanke lak gespoten met een logo op de plaats waar je de verdikking ziet. Logo weggehaald waardoor de verdikking te zien is. Nu wil ik deze minder zichtbaar hebben
 
Van schadeherstellers heb ik al geen hoge pet op. En dit bevestigd het weer eens. Men demonteert niet alles en spuit er gewoon omheen.

Mee terug gaan en confronteren. Die verdikking is heus wel weg te schuren, maar laat ze dat lekker zelf doen.
 
Dat klinkt meer naar een probleem ;)

Dit is een typisch gevalletje wetsanden...
Ofwel korreltje 2500 beginnen gok ik even zo en dan afbouwen met polijsten enz enz
 
Van schadeherstellers heb ik al geen hoge pet op. En dit bevestigd het weer eens. Men demonteert niet alles en spuit er gewoon omheen.

Mee terug gaan en confronteren. Die verdikking is heus wel weg te schuren, maar laat ze dat lekker zelf doen.


Je weet natuurlijk niet wat er is afgesproken, als het zo goedkoop mogelijk moest is dit prima natuurlijk. Lijkt verder netjes gespoten.

Kan me alleen niet voorstellen dat ze echt alleen blankelak hebben gespoten?
 
vaak worden logo's er al opgeplakt voordat de lak uitgehard is, de vraag is of je met wetsanden niet door de kleurlaag heen gaat, maar het is heel moeilijk te zien op deze foto, als ik naar de foto kijk dan lijkt het een kras zo onduidelijk ziet het er uit op de foto