• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

panoramadak smart

Wat jij als link doorstuurt is een toevoeging van een product, dus niets afnemen met "gewoon" aceton.
Let trouwens op met zulke fantastische producten zoals in jouw link...

Niet alles wat je online ziet is juist.

• Geweldig
  • Leuk
Reacties: Altos en RedCat
Kerels, echt waar.. verdiep je in de materie voordat je onzin gaat uitkramen.

De aceton-vapor truuk bestaat al jaren. Werkt niet op alle plasticsoorten, wel op ABS.

Zie hieronder wat ze met 3d prints doen met deze techniek.

Mbt. kankerverekkend, vertel, verklaar je nader? Welke stoffen gaat het om en hoe zijn ze kankerverwekkend?

Wat ik als link doorstuurde was louter bedoeld ter illustratie.

1741120952166.webp
Z

meer informatie over deze bekende en standaard toegepaste truuk op veel vlakken..

Voor de volledigheid; ik heb het NERGENS over het 'afnemen met aceton'. Waar dit over gaat is het er langs lagen komen van aceton-stoom.

Niet alles wat op internet staat werkt, dat klopt. Dit wel. En niet alles wat alieexpress verkoopt is niet werkende rotzooi.

Laatst bewerkt:
Ik ga al over m'n nek als er aceton wordt gebruikt door de wederhelft als ze d'r nagellak eraf haalt, laat staan als je dit spul gaat staan verdampen....

Maar goed, eigenwijs is ook wijs :rolleyes:

• Leuk
Reacties: AndyVR
meer informatie over deze bekende en standaard toegepaste truuk op veel vlakken..

Voor de volledigheid; ik heb het NERGENS over het 'afnemen met aceton'. Waar dit over gaat is het er langs lagen komen van aceton-stoom.

Niet alles wat op internet staat werkt, dat klopt. Dit wel. En niet alles wat alieexpress verkoopt is niet werkende rotzooi.
Het feit dat jij zelfs in twijfel wilt trekken als aceton al dan niet kankerverwekkend is, zegt in feite alles.

Meer dient er dan ook niet gezegd te worden.

• Leuk
Reacties: Quantoxx
Kun je mij quoten waar ik gesteld hebt dat het niet kankerverwekkend is?

Overigens gaat je tekst over mensen die er mee in hun werk te maken hebben. Dagelijks dus. Is iets anders.

Serieus, ga je daar nu een middel op afwijzen, zuiver om dat je per se gelijk wil hebben?

Het is gewoon een bestaande techniek, die in dit geval naar alle waarschijnlijkheid prima gewerkt had.