• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ParaNoya stelt zich voor

Gracias, merci en dank u ,^^

Deze Accord Coupe zie je inderdaad niet veel rijden hier in de NL.
Dit type is in de USA ontworpen en gebouwd (ook al is Honda japans) en rijdt echt super.
Stil van binnen (ook bij hoge snelheden), ziet er elegant uit en is ondanks dat het een coupe is een volwaardige vierzitter.
Door z’n gewicht van 1325 kg voelt de auto als een lekker soepel rijdende limo. Geen gekraak, piepjes of rammeltjes.
De motor loopt trillingsvrij (door de twee tegengesteld draaiende balansassen) en presteert dikke prima met 140 pk.

De motor heb ik voor de lol en vindt het heerlijk om lekker te toeren (alleen of in groepsverband) en het gevoel is onbeschrijfelijk.
Met 100pk zit ie met net iets meer dan drie seconden op de 100 km/u...
Heb het nooit geklokt, maar neem maar van me aan dat ook dit gevoel onbeschrijfelijk is.
Klinkt stoer (is het ook), maar ben trouwens meer een rustige toerder, dan een snelle wegpiraat :ja

Maar goed, om weer terug te komen: dank u allen voor het welkom.
Waardeer ik :)^

Gr,

Carl