• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Parelffect metallic lak

Tracermp3

Detailing rookie
8 dec 2008
45
0
Vorige week net m'n nieuwe Passat gehaald met Pareleffekt metaal lak. Aangezien ik nieuw ben tussen de autopoetsers ben ik benieuwd welke (wax) middelen ik het beste kan gebruiken. Nu de auto nog nieuw is zal het poetesen wat minder tijdrovend zijn denk ik.... alhowel met een station uitvoering moet ik wel de nodige meter maken.

Bedankt alvast voor jullie reakties.
 
Maakt niet zo veel uit lijkt me... De ene wax glanst misschien een tikje meer dan de ander.
Mijn A8 heeft ook een pareleffect lak en Collinite 476s geeft een fantastische 'pareling' te zien.
Goed schoonmaken, kleien, polijsten, glaze en sealer opbrengen lijken me belangrijker dan de waxlaag.
 
Het zit voornamelijk in de voorbereiding ,als die goed is zal je bijna geen enkel verschil zien tussen de ene en de andere wax..

Dus bereid je lak goed voor om het meeste uit het Parel-effect te krijgen..
Hans heeft de rest al vermeld..:)^

Welkom trouwens ,je kan je altijd even voorstellen in het juiste Topic..
 
deze afgelopen zomer behandeld, ook parelmoerlak

behandeld met white diamond en nattys white wax

DSCN0190-2.jpg
 
ben jij al bekend met het forum op FORUM HIER KLIKKEN?

zo niet, dan gelijk even doen :)

Welke kleur heb je? Ik heb de mocca pareleffect, en heb genoeg tips voor je.

ach, en meters maken met een variant (station) vergeet je vanzelf als je het resultaat ziet na afloop... :party: :party: