• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Patrick zijn Astra J GTC wordt een Toyota C-HR 1.8 Hybride

Hey Patrick,
Spijkenisse aardig dicht in de buurt van mij,
Kom zelf uit Oud-Beijerland ,
Je auto staat er netjes bij welkom op het forum en veel lees plezier.
Grtz Rémon
 
  • Leuk
Reactions: pjbosvelt
Welkom. Heb je de auto zo gekocht met velgen en schroefset?

Klopt..... de auto stond zo te koop. En ik denk dat hij me daarom opviel, omdat alles af is.
Standaard vind ik de GTC persoonlijk net een 4x4. Staat veel te hoog.
Maar deze combinatie qua verlaging en met 20inch wielen was voor mij perfect.
 
Welkom Patrick,
Veel plezier hier en er valt heel veel te leren.De GTC is een erg mooie auto en redelijk uniek voor als een Opel.
Ligt het nog wel lekker op de weg met zulke banden en velgen?De onafhankelijke wielophanging van Opel is wel goed!
 
Welkom Patrick,
Veel plezier hier en er valt heel veel te leren.De GTC is een erg mooie auto en redelijk uniek voor als een Opel.
Ligt het nog wel lekker op de weg met zulke banden en velgen?De onafhankelijke wielophanging van Opel is wel goed!

Ik dacht toen ik hem zag: dat kan nooit fijn rijden.....
Maar dat viel mee 100% mee. Hij ligt als een blok op de weg, en merk er weinig van .
Natuurlijk merk je wel dat hij verlaagd is, maar het is niet hinderlijk.
 
  • Leuk
Reactions: Dagobert
Oke dan is het inderdaad niet erg.Verlaging met grote wielen levert vaak minder hinder op dan met kleine wielen.
Ik zit op -4cm met 17inch en mijn lip op de voorbumper heeft nog weleens een ontmoeting met een drempel...: unamused:
 
  • Leuk
Reactions: pjbosvelt
Ik heb nog niks geraakt op de openbare weg. Snelweg met een heuveltje of kuil is wel kritiek.... maar alleen achter als ik met een klap inveer.
Parkeergarages daarentegen zijn drama :tired_face: Hier in Spijkenisse kan ik maar 1 van de drie in. En in Rotterdam tot nu toe ook maar 1 gevonden waar ik zonder zorgen in durf. Meestal zijn de hellingen te steil.
 
  • Leuk
Reactions: Dagobert
Welkom Patrick

Ik kan weinig toevoegen aan bovenstaande reacties: mooie wagen. Geslaagd geheel.

Ook slim dat je niet rond rijdt met die lelijke gele nummerplaat vooraan. ;) Als je die achteraan ook verwijderd hebt, kan je zelfs in Nederland onbezorgd "rondsjeezen"... :p

Met vriendelijke groeten, Alex

Uhmm...... dat van die nummerplaat snap ik ff niet ;)
 
  • Leuk
Reactions: Vlerk
Gewassen, gepoetst.....En daarna een fotoshoot :heart_eyes:

FB_IMG_1492078448720.jpg