• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus zijn collectie...

Fuzion:

DSC00734.webp

:jippie Wat ruikt deze wax toch superlekker :love Je blijft er maar aan snuiven :lol

Van de SDD via Wouter:

- DJ SN Hybrid gesigneerd door PJ!
- twee semi transparante emmers, kan ik eindelijk die bakverbeteraar emmers weg doen!

:jippie

De Fuzion is echt de makkelijkste wax ooit: wax on wax off! Hoeft niet te curen. Standtijd is vergelijkbaar met de SNII. SN blijft wel mijn favoriet, maar kwa geur kan hij niet op tegen de Fuzion. Vind het de ideale wax voor een snelle was en wax beurtje.

Hoeft die fuzion niet te CUREN?
Dat vindt ik wel beetje vreemd.
Normaal gesproken wel jah.
Heb hem laast ook gekocht moet hem nog uit proberen.. ,^^

Mijn laatste aanwinst:

SN Hybrid met de handtekenig van PJ!

DSC00753.webp

Links de Supernatural 2.0 in het midden de Hybrid en rechts de 1.0.

SN :love :jippie

DSC00629.webp

Hallo,

FF zeggen dat het idd de goeie kant uitgaat hoor met je collectie :lol

Ikzelf ben nu zo'n 4 maand bezig en sta er toch ook al van versteld wat er bij mij in de collectie zit :-b

Ik twijfel nog over de aankoop van een foam-gun op HD of de gewone voor de waterslang,ik moet namelijk met alles uit de kelder komen(smalle onhandige trap) en zie het niet zitten om telkens die HD-reiniger naar boven te slepen.
Voorlopig is het altijd goed"voorspoelen" voor ik aan een auto begin,maar ik denk er echt aan om dus die foam-gun te kopen.

Heb jij trouwens zoiets?? , ik kan dit niet vinden in je collectie of ik zag ernaast.

Groeten Danny

Bedankt voor alle complimenten mensen :-)^

@Danny: ik heb een faomlans op mijn Bosch HD. Zou niet graag zonder zitten!