• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PayPal

NoobstaR*

Detailing addict
3 dec 2009
52
52
33
127.0.0.1
Is het niet handig als PayPal als betalingsmiddel geïntegreerd wordt? Vooral fijn als je geen internetbankieren hebt (al heeft 99% van de klanten het wel) of wanneer je geen toegang hebt (ik heb bv. 95% van de tijd geen internetbankieren tot m'n beschikking met Rabobank).

Ik werk (en betaal) al heel lang met PayPal en het bevalt me prima! :cool

Ik kan natuurlijk niet voor Carclean spreken, maar voor mijn werk heb ik al een aantal maal Paypal geïntegreerd in webshops.
Als ik mij niet vergis is PayPal simpelweg nogal duur in gebruik. Ze vragen een flink bedrag voor hun betalingsdiensten wanneer je dit als bedrijf gebruikt.

Neemt natuurlijk niet weg dat het een mooie aanvulling zou kunnen zijn.

We hebben het meermaals bij Paypal aangekaart, maar we betalen 3,4% + € 0,35 per transactie en dat is gewoon schofterig duur. En dan noemt Paypal dat 'slechts kleine kosten'. :no

Ik zie de toegevoegde waarde ook niet echt. :weetniet
wil je met paypal betalen moet je toch internetbankieren hebben. Enige voordeel is dat je bv. op je werk kan bestellen zodat de bestelling voor 5 uur gedaan is, maar hoe moeilijk is het een dag eerder te bestellen of een dagje langer te wachten?

Tim zei:
We hebben het meermaals bij Paypal aangekaart, maar we betalen 3,4% + € 0,35 per transactie en dat is gewoon schofterig duur. En dan noemt Paypal dat 'slechts kleine kosten'. :no
Dat is inderdaad wel erg veel, zeg!

GWBoes zei:
Ik zie de toegevoegde waarde ook niet echt. :weetniet
wil je met paypal betalen moet je toch internetbankieren hebben. Enige voordeel is dat je bv. op je werk kan bestellen zodat de bestelling voor 5 uur gedaan is, maar hoe moeilijk is het een dag eerder te bestellen of een dagje langer te wachten?
Ik ben maar weinig thuis en als ik thuis ben, dan houd ik me niet bezig met CarClean. Het zou voor mij (en misschien nog wat meer mensen?) een perfecte oplossing zijn. Op m'n werk kan ik dan ideaal een bestelling plaatsen!

Ik zie de toegeveogde waarde van nog een betaalmiddel ook niet, zeker niet met die kosten.
Ik kan overal internetbankieren. Ik heb de ing, voorheen postbank en ik krijg mijn tancodes binnen op mijn gsm, echt ideaal :)

De ING is inderdaad perfect daarmee, ik kan overal ter wereld, als ik mijn GSM bij mij heb, zaken overboeken. Ik heb PayPal, maar ik gebruik het zeer weinig, vaak gaat het via Ideal of creditcard.

Voor de buitenlanders die bij carclean bestellen zou het wel makkelijker zijn moest er een mogelijkheid zijn om te betalen met paypal of credit card, al begrijp ik natuurlijk ook dat als de kosten zo hoog zijn carclean er niet aan begint. Het betalen vanuit bijvoorbeeld België via netbanking is op zich geen probleem, maar het duurt dan voor carclean gewoon wat langer eer het geld er is, dit zal voor hun echter niet zo erg zijn, liever even wachten dan extra kosten er op moeten betalen.

Paypal vind ik prettig bij kopen via bijv. Ebay, omdat er dan een verzekering bij zit. Daarbij is het altijd toch maar afwachten of je bij zoiets krijgt wat je dacht te kopen.

Bij Carclean is dat natuurlijk totaal niet aan de orde, ik betaal mijn bestellingen meestal via iDEAL. Gaat lekker snel en is voor CC ook makkelijker lijkt me.