• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PB Black hole of Turtle Blackbox

robsel

Detailing addict
3 jul 2009
96
55
Wie heeft er ervaring met het pakket van Turtle Blackbox.
Ik gebruik op mijn zwarte auto altijd PB Blackhole en ben daar wel tevreden mee. Zwart is en blijft moeilijk denk ik.

rob

zijn volgens mij 2 verschillende dingen..

blackhole is een glaze

blackbox is een wax, met in het pakket een glaze en cleaner als ik me niet vergis.

edit:
toch vergist..
blackbox heeft:

12oz detailer spray
12oz carnauba wax
12oz pre wax cleaner

zijn indd dus hele andere producten

+1 voor Aron,en daarbij komt volgens mij dat Blackbox nogal bewerkelijk is met die detailers tussen door om uit te buffen tweemaal.
Tenminste dat is wat ik op tv zag in een autoprogramma op rtl.

ik heb hetzelfde stukje gezien indd, met bavo.. volgens mij is het hier zelfs een keer gepost.

ik denk dat hun de detailer spray gebruiktte, omdat anders die enorme klodders wax niet meer te verwijderen zijn die hun er op smeerde.

als ik de box een keer tegen het lijf loop, denk ik dat ik hem gewoon een keer probeer..

ben best wel benieuwd stiekem

Ik ben niet zo benieuwd,ben bekend met colormagic ,ramp voor alles:je doeken,kleding en je auto geeft af.
Dit is volgens mij hetzelfde goedje met die pigmenten erin

haha, ik heb de ice serie best veel gebruikt voor ik CC leerde kennen..
toen was ik er helemaal gek van.

die colour magic black heb ik nog wel ergens in de schuur liggen volgens mij..

ook de ice spray wax heb ik nog, die is echt niet zo slecht als het merk doet denken (toegevend dat qd+ mooier oogt, en net zo lang beschermd)

en als het niets is, kan ik er nog iemand blij mee maken voor die 20 euro ofzo

als ik er tegen aan loop, en ik heb hem hier, kom je hem ook maar testen.
2 zien er meer dan 1:-"

om nog even terug te komen op de vraag van de TS

lekker blackhole nemen, is een super goed product, moet hem zelf ook nog steeds aanschaffen (heb hem al verschillende keren van andere gebruikt)