• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PB's natural look en PB's trim restorer

Xizer

Detailing chief
22 mei 2008
1.596
85
Natural Look is een interieurverzorger en -reiniger op waterbasis met een gepatenteerde UV absorbtie, zorgt voor “die nieuwe look” op vinyl en leer en geeft tevens bescherming. Het zorgt voor een schitterend mat eindresultaat met erg weinig glans en het voelt niet plakkerig of vettig aan.
• Droogt gelijk
• Heeft UV bescherming
• Op waterbasis
• Veilig voor leer
• Veilig voor Vinyl daken
• Te gebruiken op banden
• Te gebruiken op stoelen
• Te gebruiken voor het dashboard
• Te gebruiken op motorfietsen
• Te gebruiken op plastic
• Te gebruiken op daken van cabriolets
• Verwijdert stof en licht vuil
• Verzacht terwijl het beschermt


In de omschrijving lees ik dat dit een interieurverzorger is. Beetje vreemd gezien het feit dat je er veel meer mee kunt.



Trim Restorer is een uniek en langdurig beschermend middel met gepatenteerde UV absorbtie voor een ultieme bescherming van zowel het onbehandelde kunststof van je exterieur als het interieur van je voertuig. De Trim Restorer kent geen gelijke op verkleurde trims, bumpers, vinyl, leer, dashboards, banden en plastic onderdelen van de motor. Een musthave voor de enthousiaste wagenbezitter of voor diegenen die hun auto willen showen.

• Voelt niet vet of plakkerig aan
• Droogt onmiddellijk
• Langdurig resultaat
• Streept en vlekt niet


Is er iemand die ervaring heeft met beide producten? Wat is het preciese verschil tussen beide?? Heeft het meerwaarde om Trim restorer te kopen wanneer je de natural look hebt?!
 
Ik heb ze vandaag toevallig beide gebruikt.

Er zit wel een groot verschil in de producten kwa hoe ze ruiken en eruit zien.

Ik heb de Trim restorer voor de exterieur zaken gebruikt. Grill, rubbers, spiegelkappen.

De natural look heb ik gebruikt voor het dashboard, middenconsole, lederen bekleding en kunststof binnen in de auto.

Ik denk dat het er aan licht wat je er mee wilt doen of je ze beide nodig heb of niet. Mijn leder zou ik niet met TR doen.
Eigenlijk de zaken die wat "zachter" zijn daar vind ik natural look meer geschikt voor dan de TR.
 
JohnnY zei:
Ik heb ze vandaag toevallig beide gebruikt.

Er zit wel een groot verschil in de producten kwa hoe ze ruiken en eruit zien.

Ik heb de Trim restorer voor de exterieur zaken gebruikt. Grill, rubbers, spiegelkappen.

De natural look heb ik gebruikt voor het dashboard, middenconsole, lederen bekleding en kunststof binnen in de auto.

Ik denk dat het er aan licht wat je er mee wilt doen of je ze beide nodig heb of niet. Mijn leder zou ik niet met TR doen.
Eigenlijk de zaken die wat "zachter" zijn daar vind ik natural look meer geschikt voor dan de TR.

Ik heb vandaag de Natural look op mijn trims gebruikt. Werkt erg lekker, de trims kleuren er mooi zwart van op. Werkt dus op zich goed. Dan heb je op zich de Trim restorer dus niet nodig?!
 
De TR doet het zelfde ja, ook die zorgt ervoor dat de trims weer mooi donker worden. Eenvoud in gebruik is ook het zelfde.
Misschien dat de duur van het product nog verschilt maar daar kan ik nog niks over zeggen.
 
Trim restorer is eerder voor buiten, Natural look eerder voor binnen.
Je hoeft dit niet te volgen, maar op gebied van duurzaamheid werkt het wel het best (voor mij althans).
 
Wat PT Cruiser zegt klopt, maar de Poorboy's producten zijn multifunctioneel, je kan ze dus ook voor andere doeleinden gebruiken. Alleen wordt er altijd het primaire doel aangegeven.

Ik heb het topic wel eventjes verplaatst, hij stond in de merkendiscussie en die groep is bedoeld voor algemene discussie over een merk zelf, niet de producten in het specifiek.
 
Hallo,

Ik ben nog een beetje een leek op het gebied van detailen,maar ik heb voor het eerst vadaag de natural look gebruikt voor het interieur (Mega geur van amandelen)en ik moet zeggen mijn dachbord is echt mooi geworden ook de andere plastic onderdelen binnen in me auto.

Toen ben ik ff een pilsje gaan pakken,en toen de buitenkant met TR ook weer een super kokos geur(lekker hoor)
En hier zag ook weer een super look wat een super produkt.

ik heb niet veel verstand van detaillen wat ik al eerder vertelde,maar kan wel zien dat het mooi is geworden.

binnenkort als het mooier weer word maar eens de andere produkten van poorboys uitproberen,maar ik ben ervan overtuigt dat dit ook weer een prettige bezigheid is.

Groetjes Jordy
 
Beide producten zitten in mijn 'harde voorraad' (blijven er altijd in) en ben er erg dol op.
Je kan het voor veel meer dingen gebruiken dan je denkt, al is de Trimrestorer meer voor buiten dan Natural Look.
Bijna alles voor buiten kan je meestal ook voor binnen gebruiken, andersom niet altijd. :grinning:
 
Er zijn al genoeg topics over Trim Restorer, dus een nieuw topic aanmaken vind ik niet nodig.;) Wilde even melden dat ik onlangs in plaats van Meguiars Gold Class Endurance High Gloss Tire Protection Gel eens de TR op m'n bandjes heb aangebracht, na ze eerst goed te hebben schoongemaakt met APC 1:10. Ik moet zeggen dat ik het resultaat echt schitterend vind.

In tegenstelling tot de TPG trekt dit goedje mooi in de band en heeft mede daardoor volgens mij ook een grotere duurzaamheid. Ook de looks vind ik iets mooier, omdat de band er wel glimmend, maar niet 'zeiknat' uitziet, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
 
ThaBird zei:
Hou ons op de hoogte van de stand tijd :)^

Uiteraard. Ik zag hier laatst al een foto voorbij komen, volgens mij in 'show off' die mij eigenlijk op dit idee bracht. Daar zat het er al drie weken op. :)^