• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Peter stelt zich voor aan Carclean.com

PeterSpijker

Detailing rookie
2 okt 2009
30
0
Hoi, ik ben Peter Spijker. 32 jaar uit Baarn.
Sinds 2 jaar ben ik eigenaar van een BMW 3161 uit 1998. Een mooie grijse metalic
Toen ik deze auto had gekocht wilde ik deze ook netjes houden en ben gaan zoeken op internet. Al gauw kwam bij Meguiar terecht. Na twee dagen alles gelezen te hebben heb ik wat spullen gekocht. ( oktober 2007) te weten:
CG shampoo
CG liquid Wax
Ulitame Quick Detailer
Wash Mitt
2 even coat pads

Ik ben er mee aan de gang gegaan, wat Mooi spul!

Eerst gewassen, dan gewaxt en toen nog de Quick detailer. wat een resultaat al!!

Ben toen ( 2007 ) VERSLAAFD geworden!!!:eek:) . In oktober 2007 heb ik m'n verjaardag geviert en toen enkele producten op m'n verlanglijstje gezet... en gekregen.

de paintcleaner
de crystal polisch
smooth surface clay kit
tire gel
nxt wax( om daarna af te toppen met GC)
supreme shine microfibers.
water magnet drying tool.

Ondertussen zijn we twee jaar verder, en heb ik m'n verzameling al flink uit gebreidt na een Clinic bij LEKO met o.a. parkside machine,( die binnenkort vervangen gaat worden}:)w ) en diverse andere producten zoals M80, M83 en pads en dergelijke......

Heb dus al die tijd veel mee gelezen op Meguiars.nl en Autodetailing.nl en natuurlijk Carclean.com , maar ik heb nooit veel antwoorden en berichten geschreven.
Lees dus lekker alles mee.........8-o

ik hoop van de week op mijn verjaardag weer genoeg centjes te krijgen om dus eindelijk de Dap te kopen met de monello serie......:party:

bmwfoto.jpg

Foto van de auto bij de dealer

napoetsen2.jpg

Foto na het handmatig detailen

IMG_0971.jpg

Vakantie foto september 2009 Palamos Spanje

Gelijk wat oude foto's van de auto na het handmatig detailen.......;)

Binnen kort lekker dappen......:cool:

Groetjes
Peter
 
Welkom Peter!! Welkom op Carclean.com!! :party:
Kan je foto's nie zien?! :weetniet

Rijd je een E36 of een E46?

EDIT: foto's doen het nu, een E36 dus :)^ ,^^