Zooooo daar is hij dan eindelijk Dennis:-"
Had met Dennis121 van hier een peugeotpoetsdag ingepland. En daar hadden we de o zo mooie donderdag 26-08 voor uitgekozen. De locatie was bij mijn ouders thuis, aangezien die een lekere ruime garage hebben. Dennis en ikzelf hebben die thuis niet
.
De auto is op de heenweg al gratis afgespoeld. Regen tijdens heb wassen is opzich niet zo erg, tijdens het drogen echter wel]-0
Het bekende lijstje met gebruikte spullen:
Dodo Juice Born to be Mild
Delirium Orange Drying Towel
Mothers California Gold Clay Bar Paint Saving System
Inizio op Geel
Mezzo op Orange
Finale op Wit
Finale op Zwart
PB Black Hole
DoDo Juice Blue Velvet
PB APC
Trim Restorer
Meg's Engine dressing
En bende doeken en handpads.
Nog wat spullen die ik vast vergeten ben.
Fles Cola, brood en koekjes.
Hebben na een teststspot (helaas fotoloos) gekozen voor de motorkap voor:
Inizio op geel (2hits)
Mezzo op orange (1hit)
Finale op wit (1hit) en zwart(1hit)
Nouja er kwamen na het kleinen veel krassen te verschijn. Op de motorkap en op het dak ook veel. De krassen op de motorkap waren na het polijsten nog niet 100% weg. Wellicht andere spullen nog ivm met hardheid lak?
Desalnietteplus hadden we na het polijsten het volgende resultaat al:
De zijkanten, zij-schermen en achterkant is gedaan met finale op zwart ivm met de tijd die we hadden...
Het was natuurlijk baggerweer maar heb wel wat foto's buiten gemaakt. Zal hem als ik tijd hem nog even wassen en in de zon foto's maken. En DoDo Juice Beading shots.
Verder de binnenkant nog wat gedaan, maar niet stofgezogen, durfde geen foto te maken nog
"Under the hood" shot's maak ik na het opnieuw wassen ook nog even...
Kijk en beoordeel. Nog belangrijker: Hoe krijg ik hem 99.9% krasvrij, als inizio op geel+Dap500 het niet weg krijgt?
Greetz
Had met Dennis121 van hier een peugeotpoetsdag ingepland. En daar hadden we de o zo mooie donderdag 26-08 voor uitgekozen. De locatie was bij mijn ouders thuis, aangezien die een lekere ruime garage hebben. Dennis en ikzelf hebben die thuis niet
De auto is op de heenweg al gratis afgespoeld. Regen tijdens heb wassen is opzich niet zo erg, tijdens het drogen echter wel]-0
Het bekende lijstje met gebruikte spullen:
Dodo Juice Born to be Mild
Delirium Orange Drying Towel
Mothers California Gold Clay Bar Paint Saving System
Inizio op Geel
Mezzo op Orange
Finale op Wit
Finale op Zwart
PB Black Hole
DoDo Juice Blue Velvet
PB APC
Trim Restorer
Meg's Engine dressing
En bende doeken en handpads.
Nog wat spullen die ik vast vergeten ben.
Fles Cola, brood en koekjes.
Hebben na een teststspot (helaas fotoloos) gekozen voor de motorkap voor:
Inizio op geel (2hits)
Mezzo op orange (1hit)
Finale op wit (1hit) en zwart(1hit)
Nouja er kwamen na het kleinen veel krassen te verschijn. Op de motorkap en op het dak ook veel. De krassen op de motorkap waren na het polijsten nog niet 100% weg. Wellicht andere spullen nog ivm met hardheid lak?
Desalnietteplus hadden we na het polijsten het volgende resultaat al:
De zijkanten, zij-schermen en achterkant is gedaan met finale op zwart ivm met de tijd die we hadden...
Het was natuurlijk baggerweer maar heb wel wat foto's buiten gemaakt. Zal hem als ik tijd hem nog even wassen en in de zon foto's maken. En DoDo Juice Beading shots.
Verder de binnenkant nog wat gedaan, maar niet stofgezogen, durfde geen foto te maken nog
"Under the hood" shot's maak ik na het opnieuw wassen ook nog even...
Kijk en beoordeel. Nog belangrijker: Hoe krijg ik hem 99.9% krasvrij, als inizio op geel+Dap500 het niet weg krijgt?
Greetz