• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Peugeot 207 DarkBlue

Ik zal je een hint geven, kijk naar de kentekens van de auto's op de achtergrond.

Als er al dergelijke plekjes in Amsterdam waren en ik had daar gewoond dan had er een iets grotere auto op de foto gestaan!:-b

Edit: Is in Duitsland, Kleve

Weet ik nog niks hahahaha, zie volgens mij een Belgisch kenteken (witte auto) en een duits kenteken. Maar het is iig niet Amsterdam (ik schrok al) hahaha mooi hoor.........

hey ,knap resultaat!!
heb dat ook gelijk gezien idd er staat ,,gay bar'' :lol
is volgens mij voor een ander forum!!,hoe is de gebruiksaanwijzing:-b
mooi pakketje met produkten trouwens!
groeten danny

DarkBlue zei:
BMW blokje he, zit ook in de 116i 8-) . Vanaf 130km/h trekt hij zeker, nadeel is alleen dat je met 120 km/h al op 3500 toeren zit en hij niet (zoals BMW) een 6-bak heeft. Dit in combinatie met een hoog gewicht (1175kg) maakt hem erg dorstig

Mwah, dat van die toeren en het verbruik klopt wel (gemiddeld 1 op 14/15). Aan de andere kant wordt de auto wel slomer van een 6e versnelling. Heb hier zelf overigens geen ervaringen mee ( zoals bv een 116i)

Ik vind de huidige combo gewoon goed:cool