• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

peugeot 207(update)

Vandaag de 207 nog eens aan gepakt , auto zag er niet uit .
Eerst begonnen met de velgen , man die waren weeral vuil . Heb ze eerst met een goedkope velgenreiniger aangepakt , daarna met de Mothers FX Wheel Cleaner , en daarna met iron-x en dan nog eens met een gewoon sopje . Heb ze toch voor 95 procent proper gekregen .
Daarna de auto gewassen met 2 emmer systeem , met de Mothers Wax California Gold Car Wash met een wolletje .
Afgedroogd met de Mothers Wax - Drying Towel , deze heb ik de eerste gebruikt , en ben er zeer tevreden over .
Dan de wagen in de Poorboys World - Natty's Paste Wax Red - Limited Edition gezet .
En daarna alle trims zwart gemaakt met een onbekend merk dat ik nog staan heb , en dan de bandjes in de Mothers Wax Reflections Advanced Tire Care gezet ;
En als laatste de ramen met Dodo Juice - Clearly Menthol Glass Cleaner Spray gedaan .
En moet zeggen ben er zelf zeer tevreden over .
Nu genoeg gel.ld hier enkele foto's .

Hier de velgen voor

IMG_00032-1.webp

Velgen na

IMG_00062-1.webp

Auto voor niet zo duidelijk de foto

IMG_00042.webp

En de na foto's

IMG_00082-1.webp

IMG_00092-1.webp

En nog een totaalplaatje

IMG_00112.webp

Thanks Mark en Gideon , die velgen hebben me meer tijd gekost dan de carroserie zelf .
En was er eerlijk gezegd zelf fier op dat ik ze zo proper heb gekregen . ;-)