• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pieter E90

PieterE90

Detailing rookie
15 mrt 2009
21
0
Zal me ook maar eens voorstellen. Sommige kunnen me waarschijnlijk al van andere forums, maar kom ook maar eens hier kijken:)

Zoals mijn naam al doet vermoeden ben ik Pieter, 22 jaar en zoals de meeste helemaal weg van mooie (glimmende) auto's.

Hier even wat picca's van m'n auto. BMW E90 325i : (komen nog aantal mods aan, maar die zal ik tzt wel laten zien).

DSC_0562.webp

DSC_0573.webp

Welkom!

Niet verkeerd om op die leeftijd in zo'n heerlijke auto te mogen rijden, ik zie trouwens wel een m-pakket maar geen m-velgen, bewuste keuze?

Welkom en zoals voorganger opmerkte, onwijs dat je op die leeftijd zoon mooie bak kan rijden :-)^

Was voor mij een volvo 340 :-b :-b

remonrace zei:
Welkom!

Niet verkeerd om op die leeftijd in zo'n heerlijke auto te mogen rijden, ik zie trouwens wel een m-pakket maar geen m-velgen, bewuste keuze?

Bedankt allemaal:-)^

Wat betreft het M-pakket, heb ik er achteraf onder laten monteren. op deze velgen zitten nu m'n winterbanden, deze zijn voor de zomer:
DSC03918.webp

DSC03919.webp

Moet ik nog banden om laten leggen, maar zal eerdaags wel gaan gebeuren.

Wat paranoya zegt, mooi in de wax zetten! Dat type velg kan de bescherming wel gebruiken en het glimt dan ook nog eens heerlijk, ben benieuwd hoe het er uit ziet met zomervelgen!

Iedereen bedankt! Ja ik weet het dat me velgen gewaxt moeten worden, maar heb me nog niet in verdiept eigenlijk wat voor soort maar komt goed.

@ Mila: Het zijn geen CSL Velgen, die hebben geen 'rand' er in. Zijn Linea Corse velgen, vers uit de US laten bezorgen :-)

Als we je mogen helpen met het uitzoeken van een wheelwax:

Poorboys wheel sealant (beperkt op voorraad) -> klik
Wheelwax (niet op voorraad) -> klik

Succes :-b